Back from the dead

Ehh...Hej.....? Hej!
Alltså fan vad konstigt det här känns.. Det är nästan en HEL MÅNAD sedan jag bloggade sist. Vet inte riktigt vad som hände. Har väl bara helt enkelt inte haft varken tid eller lust. Oj, så kan det gå!
Ju längre tiden gått desto svårare har det varit att sätta mej ner o skriva ett inlägg.
Frågan är ju nu bara hur jag ska göra i fortsättningen, blogga eller inte blogga? Det är inget jag själv vet just nu. Vill lägga ner, vill fortsätta.
Vi får se hur det blir :) Är iallafall sjukt förvånad över att det fortfarande finns sötnosar (eller bara nyfikna fisar...?;P) som tittat in här varje dag för att se om jag skrivit nåt nytt.
I'm sorry guys för att det varit så dött här.
Men jag tänker aldrig någonsin sätta mej här o skriva något så länge jag inte vill.
Vi får hoppas att lusten infinner sej i fortsättningen helt enkelt :)

Det har hänt massa kul det senaste men att ta igen det o skriva om allt vore omöjligt.
Både omöjligt att orka skriva o för er att orka läsa :P
Har dessutom, tyvärr, varit rätt sugig med kameran under den här blogg-fria perioden.
MEN kameran har fått veta att den lever några ggr iallafall så lite bilder från den senaste tiden kommer att komma upp här om jag nu får tid o ork :)


Har slappat hela förmiddagen här framför Idol-reprisen m.m m.m. (missade programmet i fredags eftersom det blev fest med jobbet) så nu ska jag snabbt ta tag i lite saker här hemma: diska, städa, duscha
o sedan möta Frida för att dra till Sanna (chefen) o ha tjejkväll :) Ser jag fram emot! Fin söndag!

Hoppas att det är jättebra med er iallafall,
o jag kan nästan, men bara nästan,
lova att vi hörs snart igen!
PUSS



Här har ni en oerhört vacker bild på mig från fredagens fest på kontoret :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0