Friday baby

Freeeeeeedag!
Det har varit både en bra o rolig vecka på jobbet men fyyy vad det är skönt med helg nu ändå!
Förutom tvätt o storstädning ska jag i princip bara slappa o ha det riktigt skönt o mysigt :)
Min baby är tyvärr i Norrköping denna helgen så får vänta ytterligare en vecka innan vi ses :S Gaaah 3 veckor är lång tid ifrån varandra, men nu är det inte så långt kvar iallafall ;) Ska pussa ihjääääl han när vi väl ses!

Nu ska jag snart käka, sedan ska jag iväg till Frida o ha myskväll med Idol!

Ha en rolig fredag hörrni ;)
PUSS


Passande fredagsbild;)
Detta är för några helger sedan när min familj var o hälsade på!
För er som inte vet är detta mina fina bröder, + ett mongo brevid ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0