Pick yourself up and dust yourself off, get back in the saddle

Hej:)
Har haft en rolig och bra dag på jobbet idag! Sålt massa ;)
Lägenheten som jag skulle titta på blev det dock inget med =S Tjejen som hade den skulle helt plötsligt inte flytta förrän om tre månader :/ Gaaaah jag börjar få PANIK nu, har bara den här lägenheten oktober ut! Vem vet, jag kanske hamnar på gatan....

Blev ingen dans idag, var tvungen att handla efter jobbet, sedan hade jag ett diskberg att ta rätt på + lite städning eftersom jag sket i det i helgen. Nu är allt gjort iallafall o mat är fixad o ligger fint i magen :P

Ligger o tittar på Top Model nu, sedan ska jag hänga på blocket ett tag för lägenhetsletande innan det blir duschen o sängen.

Imorgon jobbar vi över så slutar nog runt 6!
Gud vilket roligt inlägg det här blev känner jag :P

Men ni får ha det så superbra hörrni så hörs vi säkert imorrn.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0