Bilder från senaste :)

Har som sagt varit dålig med kameran de senaste veckorna som jag inte bloggat på,
men här har ni några bilder från senaste tiden iaf :)
Mitt internet har så kass mottagning här så har fan höllt på med detta i fleeera timmar :P Därför kommer bilderna från förra helgens bravader senare i ett separat inlägg ;)



Kariiiin! Och ett jävla sexy butcrack...
Detta är från en måndagkväll då jag, Karin, Fia o Maja träffades här i Gbg o gick till en
indisk restaurang (myyys), åt gööött o delade på vin, sedan gick vi vidare till en pub o snackelisnackade. Fin kväll!


Muuuuuumsfika hemma i Säffle nån helg..
Haha va bara tvungen att ta me detta för fifan vad gött det ser ut! (O var!)


Resterande bilder är från en helg tidigare i oktober så min kära familj o pojkvän var o hälsade på mig.


En liten bild på mitt kök....:P


Hih söto baby


Love


Say what?


Vi var på IKEA. Erkänn ni blir hungriga.


Jag gillar't ;P



Lillebror med;P Självklart ska jag va me i bakgrunden :P


Fin bild på Andreas :)


Mitt kylskåp har nog aaaldrig varit så fullt som det var den helgen ;)
Jäklar vad vi storhandlade!


Min fina baby, o en present jag fick av mamma när de kom. :) ♥


Skitäckliga chips, men posa me dom går ändå ;)


Hahahahahhaha. Kolla in töntarna. Hahahha


Så jävla mys!

Det var verkligen en helt underbar, mysig o rolig helg,
önskar man kunde ha allihopa här oftare...


Coming up, festbilderna från förra helgen ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig massa, önskat att jag kunnat vara med er när ni träffas allesammans!!! <3

2010-10-24 @ 21:02:17
URL: http://maaliinjohansson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0