This is the start of something new

Mitt liv har varit upp och ner och kaos den senaste tiden,
därför har jag inte kunnat/velat/orkat blogga överhuvudtaget,
helt ärligt hade jag tänkt lägga ned bloggen helt,
men jag vet att jag skulle sakna den.
Så. Nu kör vi.
Nystart. Ny design på bloggen. Ny Madeleine, nytt liv.
Blir för krångligt att gå in på allt noggrannare så jag tänker bara säga såhär till er:
har av flera olika anledningar sagt upp mej på jobbet (i Göteborg), sagt upp lägenheten
och bestämt mej för att flytta hem till Säffle ett tag.
Åtminstone fram tills hösten, då bär det säkert iväg till Gbg igen, vem vet.
Men just nu blir det bäst såhär.

Har flyttat in hos min Ea,
eller inte helt o hållet,
bara några väskor än så länge, i slutet på månaden åker vi till Gbg o flyttar ur min lägenhet
o flyttar in alla mina grejer här :)
Våren ska spenderas åt plugg, har ett betyg jag behöver läsa upp + att jag e sugen på lite andra kurser,
ska kombinera detta med jobb då och då samt en jävla massa träning.
Eventuellt ha lite dansundervisning också.
Japp, det var det.
En helomvändning och såhär trodde jag aldrig denna våren skulle se ut men jag gillar läget och trivs bra med det, är skönt att slippa sakna Ea och familjen hela tiden.

Däremot kommer jag istället nu få sakna min fina Frida :( ♥ Vi får ses så ofta vi kan ändå!

Just ja, ny frisyr har jag med, korthårig (om man jämför med innan, men okej, inte så kort) plus mörkare. Känns tusen ggr bättre.

11 har alltid varit mitt turnr så låt nu detta 2011 bli ett helvetes fucking great year!



Följande bilder är från förra fredagen då jag, Fia, Karin, Maja + två av Karins vänner från Trollhättan
var ute o gjorde Göteborg ;)
(Ber om ursäkt för att många av mina bilder hädanefter kommer vara randiga, eftersom kameran
åkte i backen på nyår:S)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0