Säg var finns den värld som är min? När ska den bli min igen?

Idag tog vi gruppbild/klassfoto i skolan, sedan fick vi ta individuella bilder om vi ville så då tog jag o Mikaela kort tillsammans :) Men allt var ju så jäkla stressigt, hoppas nån bild blir bra iallafall, vill ha en fin dansbild på mig o min bästa vän. ♥

Efteråt hade jag o Mikkan Sibylla-dejt (;P) o sen blev det lite shopping innan jag bussade hemåt,
o kvällen har såklart spenderats framför Idol. Med massa gottis. Vad annars. Hallå har ni smakat Dumle gingerbread eller? Om inte så MÅSTE ni göra det! Eller fan, gör inte det om ni inte vill bli beroende. Särskilt inte om ni älskar pepparkaksdeg.
För. då. kommer. ni. bli. beroende.


I helgen väntar jobb lördag-söndag o även 1:a advents-mys, kanske lite julskyltning?
Hoppas ni mår bra ni som läser o har en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0