All those fairytales are full of shit

Förutom en förjävlig allergi o andra jobbiga saker så har jag verkligen mått så himla bra det senaste, haft energi, varit skitglad o pigg. Hade nästan glömt bort hur det kändes...
Medicinerna har verkligen börjat verka på rätt sätt nu och det är en sån enorm jävla lättnad!
Liiiivsgläääääääädjeeee!!! ♥

Idag är en jättekonstigt dag dock. Vet inte vad det är, känner mej bara skitkonstig. Vaknade utvilad, pigg o glad imorse o planerade in massa grejer jag skulle göra idag. Men sen hände nåt o all lust försvann..
Kan inte beskriva hur jag känner. Känns som nåt saknas, men jag vet inte vad. Känns som att nåt är fel, men jag vet inte vad.
Osäker, förvirrad och trött.
Det är jobbigt när man inser att man inte vet vad man håller på med, inte vet vem fan man egentligen är. Inte vet vad man vill... Vad man ska göra med sitt liv...
Idag är glädjen borta och allt känns jobbigt. Mina känslor avtrubbas. Likgiltighet.

Helst av allt vill jag bara skita i allt o alla idag, inga måsten, bara hyra en bra kärleksfilm o äta massa godis. Men det gåååår inte för jag o A har godisförbuuuuud buhu. Aja, ska försöka klara av nåt av alla mina måsten mellan tvättmaskinerna går iallafall.
Hoppas på soooool o bättre dagar igen snart, vill träääna också, men får inte träna på ett par dagar till :S Men sen jävlar!!

Hey kul inlägg! Hejdååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0