Nu är jag en i mängden

Jaha, då har jag som de flesta andra skaffat mej en blogg då. Inte för att jag har världens intressantaste liv som jag tror alla vill läsa om utan snarare för att kunna skriva av mej. Så mkt lättare att skriva här än i en riktig dagbok, även om man kan va mer privat där. Men detta duger bra de me;)
Okej, ska berätta lite om mej själv först, för er som inte vet...;P Heter alltså Madeleine, e 21 år och bor i Säffle. Går just nu en 1-årig dansutbildning med inriktning street på Dansstudion i Karlstad. Den började i höstas så vi slutar nu i vår tyvärr... Skulle gärna gå ett år till, de e så himla kul o man lär sej så mkt!
På kvällar undervisar jag i dans åxå här i Säffle i en dansförening som jag varit med och startat, o de e jättekul! Har dansat i ungefär 10 år, de e verkligen de bästa som finns! Den tar dock upp väldigt mkt tid så hinner inte med så mkt mer men när jag e ledig e jag helst me min pojkvän eller mina kompisar, festar, shoppar eller bara tar de lugnt.. Ja de e väl ungefär så mitt liv ser ut.
Nu orkar jag inte skriva mer, behöver sova känner jag så jag orkar med morgondagen, gillar inte torsdagar, har modernt och improvisation/komposition då..=/ Nåt jag inte gillar! Dock har vi sovmorgon, behöver inte åka förrän 9 med tåget så de e skönt.. Godnatt.

image1

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej enda viset att fåreda på vad era dagar består av. Mycket hårt arbete märker jag men framförallt verkar du trivas och må bra fast du är trött. /Camilla

2008-04-11 @ 14:34:45
Postat av: Madde

Ja, jag trivs jätebra, får ju dansa en massa så :)

2008-04-12 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0