Sol, sol, sol!

image7

Idag har det varit en bra dag! Var jättetrött när klockan ringde 05.15 imorse men tvingade mej upp ur sängen och när jag varit uppe ett tag blev jag jättepigg! Kände direkt att jag var på tusen ggr bättre humör idag! Käkade godaste frukosten på länge; lättsockrad vaniljyoghurt med nedrörd lättkesella, boveteflingor, blåbär och hallon, såå gott! Den kombinationen rekommenderar jag alla som inte redan har provat;)
Sen bar det iväg till Karlstad o Dansstudion, haft newstyle, locking, tai chi och jazz idag, och det gick MKT bättre än igår, riktigt kul idag! Skön vändning:)
Var hemma runt 3, vilade nån timme och sen blev det en joggingtur, så fint väder ju! Det var grymt jobbigt, inte vart ute o sprungit på så länge, plus att den sista biten e baara uppför, mjölksyreträning iaf;P Men som alltid var det ju sköönt när man väl var hemma igen. Då blev det lite styrketräning.
Har nyss duschat o käkat jättegod mat nu, grillad kyckling med quinoa, majs, gurka, rödlök, paprika, ananas m.m. GOTT!
Nu har jag två timmar att vila på, funderar på en powernap och sen har jag lite att fixa med, bl.a. måste jag få ihop ordningen på alla danser till uppvisningen, o de blir väl iaf ca 23 nummer:) Det ska bli så kul!
Sen ska jag iväg o undervisa i street 20-21. Sen har jag tänkt att lägga mej så fort som möjligt.
Imorrn har vi bara jazz o modernt på dagen, men sen ska vi tillbaka o ha house 20-22 med Martin Feretti, wohoo:D Missar dock instruktörsträningen vilket verkligen inte e bra, e näst sista träningen imorrn innan uppvisningen o vi har inte ens satt halva koreografin, plus att de vi redan gjort inte sitter alls bra för alla. Men får väl lägga in massa extraträningar... Nu ska jag lägga mej i soffan framför tvn, alternativt lägga mej i sängen o sova en stund, får se:)

Ha det bra,
Puss o kram o nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0