Tråkigt

Tråkig lördag med absolut ingenting att göra. Ingen ork heller. Vill bara somna o sova tills de blir måndag igen, typ.. Sov länge idag iaf, till ett eller nåt, sen kollade jag på repris av So You Think You Can Dance, missade ju det i torsdags. Tyckte det var lite orättvist att Mario åkte ut, för han var bättre än flera av de andra, men samtidigt va de lite gött eftersom han är en sån diva:P Han va nog helt säker på att komma långt! 
Aja, sen har jag städat mitt rum och tagit rätt på köket åt mamma. Nu har jag som sagt ingen aning om vad jag ska hitta på, känner för en springtur men pallar inte i regn. Borde väl koreografera lite kanske, undervisar ju imorrn kväll, plus att ja ska va vikarie åt Mikaela på förmiddagen. Däremellan blir det middag och kalas hos mormor o morfar eftersom mormor fyller år. Så morgondagen blir nog lite bättre än denna iaf. Seriöst, låt denna kvällen gå fort! Börjar bara tänka en massa när jag inte har nåt att göra...


Åh orkar inte känna såhär, inte igen, inte nu.. Fan.




All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for their daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I want to drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very mad world

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vältrimmad du ser ut.

2008-04-12 @ 20:41:12
Postat av: Madde

vadå vältränad? vem har skrivit detta? har ju inte ens nån kroppsbild på mej..

2008-04-12 @ 20:44:27
Postat av: Madde

vältrimmad* menar jag

2008-04-12 @ 21:13:47
Postat av: Anonym

jag vet ändå pa.. madde.

2008-04-12 @ 22:32:07
Postat av: Ida

Jag var inte där med jag vet att de uppträdde :) De hade dydligen varit ASgrymma!

2008-04-13 @ 09:39:47
URL: http://aijdawolfie.blogg.se
Postat av: mikkaan

hahaha ja vet vem som skrreeev ;P

2008-04-15 @ 16:25:20
Postat av: Madde

hahha vem dååå?

2008-04-15 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0