Trött

Nyss hemkommen från styrelsemöte med våran dansförening. Innan det var jag o undervisade, o innan de matlagning o koreografera, innan det skola:P Fullt upp!
Hade bara street idag i skolan, håller på med koreografier till våran slutföreställning nu. Så har fler streetlektioner ist för balett denna veckan.. Skönt tycker jag, även om man tappar balettminne åså... O tors, fre o lör har vi gästlärare, ska ha Martin Feretti igen i House, ska bli så kul, han e gryym!

Igår kom Johan hit, skönt att träffa honom igen! Han kom direkt efter jag undervisat 12-13 o sen gick vi direkt på kalas hos mormor o morfar. Hann hem en snabbis sen för att mysa en stund innan jag skulle iväg o undervisa igen. Sen åt vi kvällsmat o gick o la oss:) Mysnatt. <3 Gött att få skjuts till stationen imorse åxå..:)

Ny vecka o nya tag nu, ska verkligen försöka följa mitt kostrådsprogram nu som jag fått efter ett personligt möte med kostrådgivare på S.A.T.S. (vi får de gratis genom dansutbildningen), så att jag orkar med, tränar så mkt just nu (ca. 30 timmars dans i veckan sammanlagt + annan träning, åså cyklar ja en massa...) så de e viktigt med maten för att kroppen ska hålla. Nåt annat som e viktigt är SÖMN åxå så nu blir det sängen, börjar 8 i Kstad imorrn..=S
PussKram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra Madde!! Du är duktig! : ) ses 8 i morgon. puss

2008-04-14 @ 22:50:58
Postat av: Madde

hah, ja man får ju försöka;P
grymt jobbig dag va de idag!

2008-04-15 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0