Glad igen






Jag visste väl att jag skulle må bra idag igen:)
Tur det, vill vara den glada Madde som jag oftast är ;) Nu skiner solen också!

Har precis slutat jobbat och ska laga nåt litet att äta för jag är huuungrig.

Kvällens planer är något ändrade. Jag och Mikaela skulle egentligen till Karlstad på sista Sommarplaza för i år men eftersom jag jobbar imorgon och vi inte hittat någon fyllechaffis så blir det inget.
Istället funderade vi på att gå ut i Säffle, men vi kom fram till att ingen av oss var sugna på att gå ut i den här skitstaden så vi ska dricka utan att gå ut istället, hemma hos Mikaela, och titta på filmen från våran dansuppvisning i lördags, och So You Think You Can Dance.
Men innan det blir det käk och öl på Tuppen med massa trevligt folk:)




Haha, förresten, måste berätta en jävligt rolig grej som hände på en dansträning förra veckan, hahaha! Det var så fult...
Jag och Mikaela höll på och tränade på en dans vi gör tillsammans, så gjorde hon något golvsteg, men orkade aldrig resa sig igen så hon låg kvar där på golvet, på rygg med benen isär typ. Så såg jag att hon hade ett sår på benet som blödde så jag sa:
 - Mikaela, uuh, du blööder!
och Mikaela får världens förskräckta min och utbrister:
- VA?! Neeeej, gör jag?! ,
och så tittar hon sig själv mellan benen! HAHAHAHA!
och då upptäcker hon ju att det inte var där utan på BENET det blödde och båda börjar gaaapskratta så vi nästan inte får luft och mitt i allt säger hon:
- Faan vad du skrämde mig Madde, nu trodde jag ju att kvällens planer var förstörda här...

HAHAHAHA!
Sådana där fula/roliga saker händer alltid oss, haha, vi har kul tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: I D A

Jag pratade med Anette(hon som har hand om linjen) idag om linjen och de har tagit dit mycket bättre lärare i år. Synd bara att balettläraren är kvar efterom det är den VIKTIGASTE läraren tyvärr! Men men hoppas de byter ut henne tills nästa år då :)

2008-08-06 @ 23:16:17
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Stefan/Trollet/Torp/Whatever...

härligt madde! =)

2008-08-07 @ 00:26:23
URL: http://bergatrollet.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0