I need you like a heart needs a beat


Jag för några timmar sedan

Idag har jag jobbat, fick hoppa in och jobba extra för den som skulle ha jobbat var sjuk. Skönt det, för vet ni? Igår sov jag till TRE!!!! Det gjorde ju såklart att jag var jättepigg igår kväll/natt när jag skulle lägga mig och somnade inte förrän jättesent, det blir ju så, så fort man sovit så länge en enda gång fastnar man i en ond cirkel man inte kan komma ur om man är ledig (såvida man inte e duktig och ställer klockan, men vem orkar det om man somnat typ fyra?).
Men nu var jag tvungen att dra mig upp imorse ändå, och tur var väl det! Kan ju inte sova bort hela dagarna....:P
Sedan spenderade jag resten av eftermiddagen/kvällen med att koreografera. Har tänkt att lära ut två newstyle-danser till min streetgrupp som de sedan ska ha på terminsuppvisningen, och jag blev nästan helt klar med båda igår! Och det bästa av allt, jag blev riktigt nöjd! Blir nog snygga/coola danser. Fast svåååra, iallafall den ena, jag hinner knappt med själv fast det är jag som gjort den, haha! Åh jag längtar så myycket tills terminen drar igång (två veckor kvar=S) och jag får undervisa igen!!!
Iallafall, efter jag slutat jobba förut åkte jag direkt till Karin, där Maja, Catti, Sanna och Emma var. Det var Karin som bjudit in alla på en träff för att säga hejdå eftersom hon flyttar till Trollhättan imorgon. =( Vi fikade, pratade och hade det mysigt.
Sedan åkte jag hem för att göra lite mat och nu är jag så jäävla mätt så jag tror jag ska spricka. Ska vänta på att det lugnat ned sig lite, haha. Sedan ska jag träffa Karin igen, vi ska till Catti tror jag!
Ikväll är det So You Think You Can Dance!:)

Kommentarer
Postat av: Jonna

snyggt!

2008-08-20 @ 17:53:53
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Mikkan

Näää fan, vika ut mig kan jag göra på internet!

2008-08-20 @ 19:43:40
Postat av: Josiee

oojj så fint:) Godmorgon:)

2008-08-21 @ 05:59:06
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Alexandra a

hej =) Jag har gjort om min blogg nu så den blev lite bättre. Men jag vet inte hur man lägger in en bild allra längst upp? Eller hur man gör så att profilen syns och man kan lägga in bilder där? Är det för komplicerat att förklara här?

Kram

2008-08-22 @ 12:52:45
Postat av: Madde

till alex: eftersom din blogg inte verkar funka längre (inte den adressen du brukar ha iaf..)? så får ja svara dej här, hoppas du läser detta då..:P

hur man lägger in en egen header menar du?

ja, de e rätt komplicerat och jag kan inte alla koder och så i huvudet, men jag tror ändå att jag inte kan hjälpa dej eftersom jag använder blogg.se och du blogspace.com, ingen aning om hur de funkar där, om det är samma eller inte, men antar att de inte är det? så tyvärr...=S hade gärna hjälpt dej annars!

2008-08-22 @ 13:08:29
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: alexandra a

jo fast jag har bytt. alxanndra.blogg.se har jag nu (:

2008-08-22 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0