Lördag och paaarty

Har varit ganska dålig på att uppdatera om vad som hänt de senaste dagarna, men det är för att det nästan inte hänt någonting.. Men ok, well, kan skriva ändå eftersom jag har tråkigt i väntan på att maten blir klar...;P
Fick som sagt hoppa in och jobba tisdag, onsdag och torsdag. Bra det, I need money!
Onsdagskvällen spenderades hemma hos söötnos, blev en mysig kväll med filmtittande och tv-spelande;P
I torsdags hade jag min tråkigaste eftermiddag/kväll ever!!! Hade absolut ingenting att göra och inte en enda kompis hemma..=( Men kvällen räddades sedan av att 10 orsaker att hata dig gick på tv:n! Kändes jättekonstigt att titta på den nu efter Heath är död, så himla sorgligt..=( Han är ju så snygg och charmig! Älskar honom i den filmen!
Jag ville bara hoppa in och ta Julia Stiles plats!:)
Särskilt när de ligger där på paintball-banan i höet, insmetade i färg och kysser varandra.. Ahh ;D
Igår dansade jag (koreograferade) massa timmar och på kvällen kom sötis hit minsann! Men båda var jättetrötta så det blev bara slappande framför tv:n..
Idag däremot blir det fest! Karin är hemma i helgen så vi ska ut och göra Säffle ;)
Ska käka nu, sedan göra mig i ordning för att dra till Karin för lite förförfest innan vi drar till förfesten ;)
Ha en bra lördag!:)


Bjuder på en riiiiiiiiktigt gammal bild på en liten Madde

Pusshej  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0