Perfekt dag!

 Åh, det var verkligen roligaste och mysigaste dagen på länge igår!
Efter endast en timmas sömn (låg och hostade hela jävla natten..=S) lyckades jag ändå släpa mig upp för att ta tåget till Göteborg :) Var jättetrött ända fram till Trollhättan där Karin gick på (som ju numera bor där), då blev jag genast pigg!
Väl framme i Göteborg sprang vi runt och shoppade som galningar hela dagen :) Vi hittade såå mycket fint! Är inte shoppa något av det bästa som finns?
Efter vi var färdigshoppade satte vi oss på stationen för att vänta på vårat tåg till Trollhättan där vi skulle spendera kvällen. Satt och pratade en stund och sedan tittade jag åt sidan och vem ser jag sitta preciiiis bredvid oss så nära att vi nästan snuddar varandra...?:P KIM I ANDRA AVENYN! Okej haha, med risk för att låta som en nörd men jag följer det programmet och har sett varenda avsnitt (på datorn) och min favorit där är just Kim, för att han är så snyyygg ;D Haha.. Oh bra skådespelare! Fan, ångrar att jag inte frågade om jag fick ta en bild tillsammans med honom, giiillar honom ju! Han har faktiskt blivit utsedd till en av Sveriges sexigaste tv-män;P Haha... Gosh vad töntig jag är ;P Men det var kul iallafall! ;)


Kolla vad snygg han är ;)

Sedan tog vi iallafall tåget till Trollhättan och gick hem till Karins nya mysiga lägenhet :)
Provade självklart allt vi köpt (vilket inte var liiite) och en ny outfit åkte på direkt;P


ny scarf, t-shirt, linne, kjol, väska (och örhängen och stövlar som inte syns...)

Sedan gick vi och mötte min sötis Ea som åkt själv ända från Säffle för att joina min och Karins myskväll :D Han hittade inte riktigt till lägenheten så vi mötte honom vid ICA, och åkte sedan tillbaka till lägenheten igen. Visade allt vi köpt för honom (;P) och tog det lugnt en stund, sedan begav vi oss ut igen för att hyra film och köpa massa godis!
Väl hemma hos Karin igen gjorde vi i ordning en liten myshörna med madrasser, täcken och kuddar, sedan tittade vi på finalen av A shot at love och efter det American Gangster som vi hyrde. Den var huuuur lång som helst (vi hade ju valt extended version till råga på allt;P) och jättetråkig så vi bara somnade hela tiden ;P Men det var myyys!

När filmen var slut vid ca 2 sa jag och Ea hejdå till Karin och tog bilen hem till Säffle.
Var så jäääkla trött när jag kom hem att jag inte kunde sova!
Blev inte bättre av att jag skulle upp idag för att undervisa eftersom vi hade workshop för icke anmälda elever 10-17!
Blev dock klara myycket tidigare så var hemma vid 2 igen :)

Nu sitter jag här och har ingen aning om vad som händer ikväll. Hade bestämt utgång i Karlstad på Nöjes med Mikaela men hon ska sova med sin norska loooverboy på hotell och jag har ingen skjuts hem...=S
Får se vart kvällen slutar, är redo för fest iallafall om det blir så;)


världens sötaste Karin på tåget :)


Och världens godaste nacho-buffé på Lydias


Blev kääär i en jacka på Tophop (vaarför köpte jag den inte..?=/), den var MYCKET snyggare IRL


Ny outfit från topp till tå;) Ääälskar de nya stövlarna! Äh älskar allt ;)
Påväg för att möta Ea här ;D


sötaste


:D

Nuu ska jag prata med Mikalea,
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0