You give me butterflies


Jag i skolan i våras

Jag är så sjuuuukt trött! Är fortfarande sjuk men har ändå hållt på hela dagen idag. Jobbat 9-16, sedan gjort i ordning i mitt rum (satt upp massa mer på väggarna osv), sedan instruktörsmöte och efter det stannade jag kvar i danslokalen och fortsatte lite på koreografier.. Kom hem för en stund sedan och nuuuu ska jag duscha och sedan lägga mig, i mitt fina fina fääärdigstädade rum ;)
Imorgon ska jag till Trollhättan och hälsa på Karin! Fast vi ska in till Gbg först och shoppa heeeela dagen:D Sedan till Trollhättan och hem till Karins nya lägenhet, och då kommer Ea också :) Då blir det matlagning, massa mys och feeest ;) Ska bli så kul!!!!


Denna väggen var tom innan, myycket finare nu! Ser kanske lite snett ut men det är ju bara för bilden är tagen lite från sidan ;)

Duschen och sängen nu!!!
Natti / M

Kommentarer
Postat av: malin

snygga kort där i ramen ser jag:)

2008-08-29 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0