Dreaming of you

Jag igår (sorry suddiga bilder):






Fick jääättemycket gjort i danslokalen igårkväll, tränade i en massa timmar och gjorde klart nästan 3 hela danser, braaa va;) Fast egentligen borde jag kanske inte ha dansat igår för kände mig inte helt bra, och guess what? Vaknade upp imorse med ont i halsen, ont i huvudet, hosta och feber! Jävla skit också! Jag som skulle vara med Ea idag...=(



Håller just nu på att färga min bedrövliga utväxt, ska strax skölja ur det.. Skulle ju ha gjort det igår egentligen men glömde bort att man inte ska ha nytvättat hår och gissa vem som tvättade håret innan stan?:P Hehe..
Är nästan klar med städningen av mitt rum nu också, fasen vad lång tid det tar! Men har ändå det tråkiga kvar: damma, dammsuga och skura. Japp, har städat i två dagar (okej, ägnade inte såå mycket tid till det igår) och har inte ens kommit till de sakerna än! Haha.. Borde kanske rensa lite bland mina kläder också (med tanke på att de är största orsaken till att mitt rum alltid blir så stökigt, de får liksom inte plats i garderoben...), har waaaay too much, använder inte ens hälften, har prislappen kvar på massor av kläder och dessutom är det väl dags att lägga undan sommarkläderna nu..=S Och göra plats för höst- och vinterkläder istället! Men kläd-projektet orkar jag inte med nu, det tar alldeles för lång tid och jag är ju faktiskt sjuk..=S
IKVÄLL ÄR DET SO YOU THINK YOU CAN DANCE, jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt cool outfit! Snygg t-shirt!:D

2008-08-27 @ 09:45:58
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: rooroo

tuff skjorta verkligen!

vad står det på den? försökte tyda men det blev till noll..

2008-08-27 @ 21:19:27
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0