I surrender myself to you

Blev ingen bio igår för var tvungen att gå på styrelsemötet. Det var ett ganska viktigt möte men som vaanligt kom vi ifrån ämnet ganska mycket och pratade om massa annat, det blir alltid så på våra möten, haha. Från att planera ytterligare en workshop till älgflugor i örat till Blondinbella. Hahaha. Sen måste vi ta tag i oss själva och komma tillbaka till ämnet så vi får något gjort. Men det får vi alltid. :)
Var klara runt halv 10 och sedan kom Ea till mig en sväng, för han skulle ändå lämna tillbaka min cykel som han lånat..:) Myyys då ;)
När klockan var runt 12 och jag hade tänkt att gå och lägga mig så ringde Karin och ville ta en promenad, vi hade endel att skvallra om;) Det hände grejer i lördags kan jag lova!;) Haha..
Det blev en rolig promenad och vi gjorde även roliga planer till på fredag ;)
Nu hade jag tänkt att göra i ordning lite frukost (kan ju vara dags med tanke på att klockan är 2 och jag varit uppe i flera timmar...), sedan måste jag städa, göra några ärenden på stan, fixa min utväxt, färga ögonfransarna (så man slipper kladda med mascara hela tiden;P), läsa körkortsteori (om jag hinner...) och fortsätta lägenhetssökandet.
Ikväll ska jag till danslokalen och träna, har mycket att göra innan undervisningen drar igång nästa vecka!
Nu får jag skynda mig om jag ska hinna med allt!

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: haha du beskrev just mitt liv ;D hahaha exakt VARJE gång jag städar så säger jag att det är sista gången jag kommer att städa upp en sådan röra, haha och sedan två dagar senare så står jag där igen ;D

2008-08-26 @ 19:02:57
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0