Just dance

 FAN VAD TRÖTT JAG ÄR!
Men vet ni? Det är klart värt det! Vilken helg det har varit! Det var minst lika kul igår, fast vi var ute i Säffle..:)
Blev förfest hos en kille i Annelund och direkt när vi kom dit och skulle börja dricka så kände jag att jag inte alls var på humör för jag var så himla trött, sov väl sammanlagt drygt en timme natten innan, plus var halft bakis fortfarande. Hade t.o.m. nästan lust att åka tillbaka hem där ett tag. Men som TUR var gjorde jag inte det, för kvällen blev bara bättre och bättre sen, efter några cider var jag pigg igen och mitt humör var tillbaka. Jag och Karin styrde upp bra musik och dansade/röjde/sjöng (läs: skrek) som aldrig förr! Haha. Det var så kul alltså :) En jävligt lyckad förfest!
Efter gick vi in till stan och in på Harrys där vi fortsatte dansa all night long..;P Dock till mindre bra musik, men vafan, man får göra det bästa av situationen o köra på ändå!;P Julia var med då också, hon mötte upp oss därinne:)
Träffade söt också som följde med mig och Julia till Bakfickan efteråt och köpte pizza till mig;) Snäll då! Jag var inte ens hungrig men han tyckte jag skulle ha den till bakismat idag;P (och den satt finfint till frukost imorse kan jag säga;P Haha!) Mötte upp Karin sedan och så tog vi tre (Julia försvann;P) följe hem.
ROLIG kväll!
Inte lika kul att jobba idag, men det har fått gå ändå. Sitter och väntar på Karin nu, hon kommer snart hit och ska få massa partybilder av mig;) Sedan ska vi ha filmkväll! Just what I need!

PICS FRÅN IGÅR


Folk!


Vi röjer ;P


Hahaha


Gosa med söt ödla :)

IMORGON ÄR JAG LEDIG = ÄNTLIGEN FÅ SOVA! :D
Sedan jobbar jag veckan ut och efter det är jag arbetslös. (Förutom vikariejobb och mitt jobb som danslärare....)
Har sökt massa jobb som jag hoppas på att få svar från snart....=S Positiva sådana of course!
Behöver verkligen börja jobba så snart som möjligt och jag vill flytta till Karlstad NU!
Känner verkligen att det är dags (eller har varit länge) för mig att flytta hemifrån nu. Behöver det. Och jag vill bort från Säffle. Bort bort bort!:P Särskilt nu när Karin ska flytta till Trollhättan, Sofia till Bollnäs, Mikaela till Norge (fast USA först), Julia till Malmö... Gah! Alla flyttar! Men har min sweetie Catti i Karlstad iallafall, som jag då äntligen och förhoppningsvis får börja träffa lite oftare igen:) Och så några ur gamla dansklassen:) Which reminds me.. Fan vad jag saknar klassen. Dansstudion. Alla roliga dansklasser. Alla resor (Paris!). Turnén. Rep. Uppvisningar. Workshops. Alla danslärare och Monica. Alla roliga händelser. Alla fester. Hela förra året! (h07/v08)
Längtar redan tills nästa år, ska söka varenda bra dansskola i Stockholm då för jag vill dansa! Inte bara ta hobbyklasser utan verkligen satsa. Få dansa massa timmar varje dag. Utvecklas. Bli grym. Jag vill!


Kommentarer
Postat av: I D A

Haha, tack nu fick jag inte alls ångest! Du får handla lite av mig innan jag ångrar mig :D



Sicken söt liten ödla :)

2008-08-11 @ 00:04:54
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Ingalill

Vad ska det bli med vår dansförening när ni slutar..jag vill inte att ni ska flytta, men förstår er självklart. Kram på dig!

2008-08-11 @ 20:05:04
URL: http://www.lilla.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0