F R E A K Y B E H A V I O U R

Det blev utgång igår after all! Och jag ångrar det inte för det var faktiskt jävligt kul!
Först blev det som sagt Galna Tuppen, med ett härligt gäng. Vi hade bokat bord där och ca 14 stycken var vi. Käkade aaaasgod nachos och drack kall cider ;P Det var även allsång där den kvällen, alla fick häften och så sjöngs det massa sommarlåtar, hur trevligt och mysigt som helst!
Efterår drog jag till Mikaela, där även Julia var och så blev det paaarty!
Kollade självklart på So You Think You Can Dance samtidigt, FAN vad grymma de är! JAG VILL OCKSÅ!
Vi hade ju egentligen tänkt att vara kvar hos Mikaela hela kvällen men vi bestämde oss för att gå till Harrys ändå (Säffles enda uteställe... tragiskt, jag vet..) och det var tur för det var jäkligt KUL! :)
Träffade roligt folk och dansade massa massa :D


Gårdagens outfit (sorry suddig bild)


Camilla & Karin på Tuppen. Är dom inte söta?:)


Några fler av de som var där :)


Lite senare, hos Mikkan. Mikaela blev inspirerad av So You Think You Can Dance ;P


Julia


Hmm jag vet inte hur cigaretterna hamnade där eller varför jag posar med dom.... :P


På Harrys... Julia is gettiiiiing doooown ;P

Vilken kväll alltså! Värre bilder finns men dom stannar i säkert förvar ;P
Som ni förstår var det inte kul att gå upp och jobba imorse...=S But I made it!:P
Idag har jag ingen aning om vad som händer faktiskt, känner att jag bara behöver ta det lugnt iallafall:)

Kom på att jag kan ju visa det jag shoppade i förrgår också på rean, nice saker ;P


Fatta att jag fick allt det där för typ 300 spänn! Gött åt mig :)


I just looove the shoes!

Nej om man skulle ta och sätta på en bra film tro?
PUSS / M

Kommentarer
Postat av: Julia

Du får ta och skicka bilderna till mig den här gången :P

2008-08-07 @ 22:03:27
URL: http://sundaaycircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0