Workshops




Gud vad det har gått bra idag! Det har varit så roligt! Har som sagt haft workshops denna helgen för alla våra anmälda elever för att vi lättare skulle kunna dela in dom i grupper inför terminen, efter nivå och så. Vi kände att det behövdes eftersom vi har fått så många elever nu och det är svårt att placera alla. Men nu är gruppindelningarna klara och det blev jättebra!
Jag hade som sagt jazz, street (körde newstyle eftersom det är det jag kommer köra mest under terminen) och locking (så många som ville dansa den street-stilen så den fick bli en egen grupp) idag (eftersom det är det jag kommer undervisa i denna terminen). Fast eftersom jag har de lite svårare grupperna och redan vet ungefär vilka som ska gå i dom (bl.a nästan alla de andra instruktörerna) så behövde inte de vara med, men alla andra (bl.a. de på bilden nedanför) fick prova på ändå och utav dom blev några utplockade till att komma med i mina grupper. Vi fick även lägga till en tredje street-grupp för att de var så många!
Det är verkligen så kul att vi bara växer och växer och hela tiden får nya elever, detta trodde vi aldrig när vi startade våren 07! Det har gått riktigt bra sedan dess, och det är vi stolta över!
Kommer kännas tråkigt att bara lämna allt detta om jag flyttar nästa år...=S Men jag måste ju tänkta lite på mig själv också, min egen utveckling och framtid och mina drömmar.
Men jag kommer sakna allt! 
Nu är jag trött kan jag lova er. Började 11 imorse och var hemma halv 5.
Då blev de aaasgott käk (flygande jakob;P) och sedan fastnade jag här så jag har inte ens duschat än! Vad äcklig jag är. Men jag ska hoppa in i duschen nu och sedan blir det sängläge med någon mysig film och popcorn som jag varit sugen på hela veckan :)
Hoppas ni har en mysig söndag!


En av grupperna som var med idag, nybörjare/fortsättningselever. Såå duktiga så :)

Förresten, haha, hittade ett sms i min utkorg förut som verkligen fick mig (och Mikaela) att gapskratta, hahaha. Ingalill (som är med i styrelsen till våran dansförening) lånade nämligen min mobil förut i danslokalen och hon tänkte nog kanske inte på att alla sms sparas;P Haha... Förlåt Ingalill, men haha, va söt du är :)

"Hej jag vill hem kommer inte hem hämta mig puss o smek ingalill vi behöver handla"

Hahaha :D

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Men!!! det var inte jag utan Fanny ( jävla skitunge )

2008-08-18 @ 20:23:16
URL: http://www.lilla.fashionblogg.se
Postat av: I D A

Ja visst är det härligt :) Men vad kul att det går bra för er! Hur många elever har ni nu?

2008-08-18 @ 20:59:23
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0