The minor lift and the major fall, snarare



Hela mitt liv är upp och ner just nu.
Förvirrad. Tom. Ensam. Uttråkad. Orolig. Uppgiven.
Vem är jag? Vad vill jag? Vad kommer att hända?

Känns som jag förlorat mig själv någonstans på vägen...

And there's noone to talk to...

Jag vill ringa dig, men jag vågar inte.
Jag saknar dig, men jag vill inte erkänna det.
Jag förtränger bara. Låtsas som ingenting.
Vill inte känna efter, vill inte inse. Vill bara glömma.
Men kan jag det?


I don't want to believe it's over



Sometimes I feel like I'm alone.
Sometimes I feel like I'm not that strong.
Sometimes I feel so vulnerable.
Sometimes I feel a little fragile.


Märker ni vad jävla förvirrad jag är eller? Tusen tankar åt olika håll som jag inte får någon ordning på. Jag vet ingenting.
Senast igår mådde jag ju hur bra som helst! Orkar inte med att det alltid ska vända så fort.. Orkar inte känna såhär.
Den där känslan av hopplöshet och övergivenhet. Vet att det inte stämmer men jag tänker ändå fan skylla på att det är vädret som får mig att känna mig såhär. Jävla väder. Kan vara att jag är så jävla trött också. Tänker för mycket då. Jag mår nog bättre imorgon igen! Ska försöka lägga mig TIDIGT ikväll så jag får ordentligt med sömn innan jag ska upp och jobba imorgon. Blir ju fest på kvällen sedan också, antingen i Karlstad eller i Säffle.
På tal om Karlstad, var ju där igår/idag, hos Albin och hälsade på. Missade såklaaart tåget dit igårkväll, det sista som gick, så min helt underbara snälla kompis Sofia körde in mig:)
Jag passade på att shoppa lite på rean idag innan jag åkte hem, 2 klänningar + ett par skor för 200 kr är inte fy skam;)

Nu vill jag ha popcorn, för att plussa på alla kilon jag lagt på mig under sommaren ännu mer! Hejdå.



I can't seem to fight theese feelings
I'm caught in the middle of this
My wounds are not healing
I wish I had someone to talk to
Someone I could confide in
I just want to know the truth

What is wrong with me?
I cannot fight now
I feel like a weak link
It feels bad to be alone
Crying by yourself




Do you see how much I need you right now?
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it okay
I miss you


 


Kommentarer
Postat av: Stefan/Trollet/Torp/Whatever...

tanke-avlägsnande kram =)

2008-08-06 @ 00:23:41
URL: http://bergatrollet.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0