Slappt


Karin & jag i vintras

Igår efter jobbet var jag med den här sötnosen, Karin! Vi var bakis båda två och hade halft nackspärr från kvällen innan;) Mwaha! Så det fick bli en slapp filmkväll med popcorn, chips och chokladpudding! Haha tjockisar. Vi hyrde Förtrollad, och den var jättebra, söt film:) Den fick mig verkligen att vilja bli kär! Det är ju trots allt det bästa som finns.... Eller är jag bara kär i kärleken?
Idag var jag som sagt ledig, sov ändaa till 12;) Efter det har jag inte gjort någonting alls.. Behövde en dag med bara mig själv och bara ta det lugnt. Har dock varit ute på stan och hämtat ut två paket, ett från H&M och ett från Eleven och jag blev typ kär i allt! Särskilt i allt från Eleven, provade locktången (från Björn Axén) förut och den var asbra. Schampot har jag inte provat än men det luktade godare än något schampo jag någonsin luktat på i hela världen!:P (Längtar tills imorgon när jag får använda det! Haha) Samma med hårparfymen, den luktar verkligen som den heter; pink sugar. Haha. Jag är förälskad! Fick även primern från Smashbox, som jag haft innan och redan vet är asbra! Kan seriöst inte vara utan den nu, det är mycket jobbigare att sminka sig och det blir inte hälften så bra! Så nu är jag supernöjd, för det blev ganska dyrt så det var verkligen tur att det var värt pengarna:)
Imorgon är det back to work som gäller. Sedan ska jag träffa söt minsann och ha filmkväll:) Det lär bli mys!
Nej nu är klockan för mycket igen, som vaanligt. Gotta go to sleep!
Godnatt!


Provar locktången.. Tur att jag har löshår hemma för mitt blir så kort när jag lockar =S


Nu ska jag lägga mig och sova i mitt nya Hello Kitty nattlinne ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Gaah, sådant nattlinne har jag också köpt, hoho

2008-08-12 @ 10:36:45
URL: http://sundaaycircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0