Partyyy

Det blev ännu en lyckad partykväll igår! Fan vad kul vi hade :)
Jag, Julia och Mikaela vet hur man festar ;P
Började göra mig i ordning nästan direkt efter jobbet och sedan drog jag till Mikaela där hon, jag och Julia hade förferraa.
Sedan tog vi tåget till Karlstad och gick till Julias kompis lägenhet som vi skulle få låna över natten :)
Gjorde oss mer snygga, drack lite till och sedan var vi redo att dra till stan!
Gick först till Blue Moon Bar, men de va stäängt=( Så vi gick in på Ankan istället. Fast blev inte kvar där så länge för det söög där. Massa folk (fast bara konstigt folk!), jättetrångt och kass musik! Så vi hamnade tillslut på...ehum.... Arena... Haha.. MEN vi hade skitkul! Mycket roligt folk där:) Och vi dansade heeela kvällen/natten!
Träffade otippad nog på Anders där så följde med honom istället till en lägenhet han lånat över natten för att vara nära stan. Skitmysig lägenhet och världens skönaste säng!
Förstår ni vad jobbigt det var att behöva gå upp imorse för att ta 8-bussen hem för att jobba?=(
Särskilt när resan tog över TVÅ timmar bara för att det var fel på bussjäveln så mitt ute i ingenstans fick vi stå och vänta på en ny buss! Kul den när man är bakis som aldrig förr.....
Men har klarat mig igenom dagen iallafall, hah!
Och nu laddar jag om för ikväll är det party igen! Fast här i Säffle istället.. Ska in i duschen nu men ger er lite bilder från igår först :)


hår färdigfixaaat ;P


redo för paaarty


maddis


jag kunde inte bestämma mig för vilka skor jag skulle ha. Julia gilla dom svarta o Mikaela dom guldiga tydligen ;P


framme i lägenheten!


haha fula..


brudar i hissen!


igen haha


mikaela o julia på toaletten på ankan


hahaha


fyllon på arenas toalett


maddis o jullan ;P

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Alltså gud vilka partyprinsessor ni är....orka

Kraaam!

2008-08-10 @ 01:31:00
URL: http://www.lilla.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0