You make me smile

Okej. Jag är bakis. Som fan. Så inni. Men var det värt det? JA!
Kvällen började hemma hos mig. Karin kom hit istället (men hon var seg, därav alla ego-bilder medan jag väntade.. eller okej, jag tar alltid ego-bilder;P) och vi var här en stund innan vi drog vidare på förfest i stan. Var en kompis till sötis som hade förfesten så det var inte så jättemånga jag kände där, men vad kul det var! Hur trevligt som helst, det är det alltid med Karin och söööt!;)
Sedan var det meningen att vi skulle in på Harrys, men vi kom aldrig dit..? Jag, Karin, min sööt (okej ska jag snart börja skriva hans riktiga namn...;P) och Jocke härjade runt ute på stan hela kvällen istället. Men det var nästan bättre än krogen, haha!
Sedan gick Karin och Jocke till Jocke och vi två gick hem till mig:) Mys mys mys.
Somnade runt halv 7, bra där!
Men det var en riktigt rolig kväll! Är man bara i rätt sällskap kan man alltid ha kul, oavsett vart man är. Alltså t.o.m. i Säffle ;)
Ikväll är det tänkt att jag och (okej då, här får ni hans smeknamn iaf;P) Ea ska in till Karlstad på bio. Men fick ett sms förut om att vi måste slänga in ett styrelsemöte ikväll, så nu vet jag inte hur det blir. Vill hinna med en skvaller-promenad med Karin också ;)
Nu ska jag iallafall hjälpa till att laga mat!

Självklart får ni lite bilder från igår:



Ego ego ego...




Man blir som man umgås ;P




Karin och Ea ;)


Vin-hävarn!


Ingen kommentar...


Tror vi alla blev liite för fulla denna kväll... Det var förfest-lekens fel!

Kommentarer
Postat av: mikkaaan

haha va ful du e , alla vet ju vem ea e, men inte hans riktiga namn!! ;D

2008-08-24 @ 21:44:33
Postat av: Madde

haha men mikaela:P tror du ja bara har läsare från säffle eller ;P

2008-08-24 @ 23:03:40
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0