All I want is to rock your soul

Onsdagens utekväll kan sammanfattas ungefär såhär: hahahaha.
Japp det var kul! Vet inte vad som har hänt, förr var det aldrig kul att gå ut i Säffle, men på senaste tiden har det varit kul
varje gång! What's up with thaaat?;P
Kom hem alldelles för sent och var sjukt sliten igår på jobbet, som vanligt nu för tiden:P Efter det var det dags för
första dansträningen i nya danslokalen! Wiiiie! Det är så fint där!:) Äntligen har vi vårat eget ställe!
Efter träningen fick jag skynda mig att duscha osv, sedan fick jag skjuts av världens sötaste Karin hem till en annan söting för film o mys;P
 Blev sent igår igen och idag har jag jobbat (min sista dag!=S Fast inte helt sista, är ju bara semestervikarie-perioden som är slut, kommer ju ändå hoppa in som vikarie ibland när det behövs) och sedan dansat från fem till nio. När jag kom hem var båda mina bröder hemma (+ deras flickvänner), Andreas hemkommen från lumpen, och Daniel hemkommen från en månad i Chile! Så det blev lite familjemys med prat och fika:) Och nu sitter man här... Trött trött trött. Ska lägga mig tidigt idag. Fast kan ju sova hur länge jag vill imorgon, weiiho;P På kvällen är det dansshow som gäller, 19.30Annelundsfesten, kom och titta om du har vägarna förbi;P Det ska bli väldigt kul iallafall!

jag i nya danslokalen i onsdags


visst är det fint?:)

Nej nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna längre. Ska duscha och sedan krypa ned i sängen.
Natti alla sötnosar! Och ni andra.... FU ;P


Kommentarer
Postat av: Julia

har du luskat ut ngt som du skulle?? ho ho pusspuss

2008-08-17 @ 21:03:39
URL: http://sundaaycircus.blogspot.com
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder

2008-08-18 @ 19:49:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Bilderna i inlägget :)

2008-08-18 @ 20:18:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0