Lördagskvällen

Okej vet att jag lovade att ta massa bilder i lördags,
meeen det blev inte riktigt så, hade fullt upp med att umgås, festa o ha kul :P
O kuuuul var det, hela kvällen!
Och liiite bilder har jag såklart att bjuda på ändå :)

Jag, Fia och Karin började som sagt kvällen hos Fia.
Pratade om allt mellan himmel och jord innan vi drog vidare till Maja och fortsatte festen där.
Det var sådär trevligt och mysigt som det bara kan vara på en tjejförfest :)
Vi fortsatte sedan till Harrys där jag bl.a. träffade my honey ;P
Hade riktigt kul!
Och antalet gånger jag och Ea fick höra
"Åhh, ni är så fiiina ihop" 
"Ni är verkligen perfekta för varandra"
"Ni passar så bra ihop, åh vilket fint par ni är"

osv. under kvällen går inte ens att räkna till :P
Haha. Men det är ju kul för det stämmer ju förjävla bra ;)
Efter att ha väntat tills Harrys var tömt på folk för att få min jacka (råkade tappa garderobslappen ner i en låda med tuuuusen andra garderobslappar när jag skulle hämta ut den så vi inte visste vem som var min sen, hahhaha, klaaaantmadde!) gick jag, Ea, Karin, Fia, Maja, Ea-kompisar m.fl. till Bakfickan för att hämta pizza
och sedan dra till Ea efterfest. Där spelades det väldigt mkt GHWT bl.a.
 Blev en väldigt lyckad och väldigt sen kväll :P


Karin, börjar bli full...?;P

 
bild 1: Maja
bild 2: gänget ;P



Karin, jag och Fia på Harrys toalett :P


GHWT på efterfesten


Älskling <3

Vaknade upp bredvid Ea vid 8 ungefär och insåg att vi knappt sovit något alls.
Bakis och jävliga dessutom.
Men såklart skulle jag ju jobba just denna dag!
Så det var bara att dra iväg det.....

Hade en jättemysig kväll efter jobbet,
var nämligen på julkonsert med pappa, Daniel, Andreas, William och Rebecca :)
Alla syskonen samlade :) (W o R är halvsyskon)
Åkte till farmor och farfar på hemvägen och hälsade på.
Käkade risgrynsgröt och smörgås med julskinka,
spelade sällskapsspel och hade mysigt :) Julstämning!

Var sååå trött när vi kom hem runt 10 så jag la mig i sängen nästan direkt och somnade :)
Blev väckt lite senare av att älskling kom hit och joinade mig i sängen :)
Myyyyyyyyyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0