Succé

Skrev i mitt förra inlägg att det var nästan fullsatt på våra dansföreställningar (men har ändrat det nu) för fick för mig det (man ser ju inte publiken så bra från scenen med alla starka lampor;P)
men jag hade visst fel, det var - precis som på de tidigare föreställningarna vi haft - över fullsatt,
så endel folk fick alltså stå i gångarna i år igen :)
Hade första-sidan plus ett stort uppslag i Säffle-tidningen där det bl.a. stod:

Ungdomarna i Move It gjorde succé med showen Four Seasons
Teatersalongen fylldes - två gånger! Det betyder att ca 900 personer mötte upp för att se de unga dansarnas show, som omfattade inte mindre än 27 olika nummer. Det var danser av mycket varierande slag som presenterades på scenen.
Publiken bidrog entusiastiskt till den sköna stämningen genom handklappningar, fotstamp, visslingar och stormande applåder.

Så jääääkla kul! Våran "lilla" dansförening bara växer och växer hela tiden,
hade aldrig förväntat mig när vi startade upp detta för 1½ år sedan att det skulle kunna
bli såpass stort som det faktiskt är,
med tanke på att det ändå finns en sådan framgångsrik dansskola bara 1,8 mil bort.
Jag är så stolt över detta och otroligt glad!

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

Shit vad mycket folk! Vad roligt för er :)

2008-12-17 @ 18:04:00
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Grattis gumman!! =D Hade varit skitkul att se, men jag hade avslutningsshow här i Västerås samma dag... =/

2008-12-17 @ 22:15:02
URL: http://l1nneans.blogg.se/
Postat av: malin

hihi, jag ska inte ha så jätteavancerat :) bara någon snygg bakgrung och något kort sådär som du har längst pp :) hihi. ÅH, jag vill också vara med när ni ska ses alla i helgen, saknar dig massa! Vi måste ses under jul. Jag kommer hem den 23:e och som det ser ut nu åker jag tillbaka redan på annandagen. MISS YOU! Puss

2008-12-17 @ 22:49:35
URL: http://maaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0