Juldagen

Ahhh, det var så jäääkla roligt igår!
Fast som för det mesta så var förfesten det som var roligast,
Rydell&Quick på Medis var väl sådär, haha.
Men det är ju att träffa folk man inte träffar så ofta som är kul och det gjorde jag verkligen :)
O som sagt, riktigt skoj förfest!
Vi var ett helt gäng hemma hos Thomas Zizala, innan vi drog till Medis.
Har en jäkla massa bilder därifrån som ni kan se här nedan ;P;P Kameran användes flitigt!
Efteråt gick jag och älskling till Bakfickan där halva Säffle var kändes det som.
Väntade väl i över en timme på den jävla pizzan, tills vi äntligen fick den och tog en taxi hem tillsammans med broder.
Efter pizzan sussade vi så sött så :)


Kvällens outfit (+ guldskor), syns inte så bra men...


Karin, Emma, Fia & Sanna


Gruppbild haha


Hey you...


Aww :)


Am i white or.......?;P


PUSS


Me and Sanna


Haaaappy


Igen haha


Marielle & Catti


Snygg stil där Madde :P


Haha jag ser ut som ett däckat äckligt fyllo, men måste lägga upp denna ändå,
älskling är så underbart fin som vanligt! <3

Idag har jag jobbat (lyckas alltid pricka in det där så bra!)
och efter det åkte jag, Ea, Andreas och Daniel hem till pappa där William och Rebecca var
för att ha lite julmys :) Kusin Therese och moster kom efter ett tag också!
Bytte julklappar, åt kvällsmat och glasstårta, kollade på tv, umgicks o myste :)
Hur trevligt o mys som helst ;P
O Rebecca blev lite förtjust i Ea tror jag.....;P Haha.

Sedan köpte jag och baby skräpmat och åkte hem till honom
o åt det till Björn Gustafsson-dvdn jag fick i julklapp.
Han är tamejfan en av de roligaste jag vet, hahaha.
Jävla fuling :P (Ja, alltså inte utseendet......:P)

NU är jag jävligt trött och måste sova!
PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack :)



Sköjjigt ni ser ut att ha haft :D

2008-12-27 @ 18:53:11
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: mikkan

ahahahahah "Dansken...dansken kommer!" hahahahaha den e fan bäääst, eller "Hej ja heter Jocke men mina kompisar kallar mig Wow-jocke" hahahah va kan man låta mer oengagerad när man pratar eller hahahaha

2009-01-03 @ 12:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0