Partyyyy tonight!

Åh, äntligen är jag klar med alla julklappar :)
Var ju i Karlstad i torsdags med Daniel och Andreas, fick jättemycket handlat så nu är allt klart till alla
och jag är jättenöjd :) Gött, nooo stress!


Morgontrött Madde påväg till Karlstad


Efter att ha sprungit i affärer hela dagen var jag rätt hungrig......

Var inte hemma förrän typ 7 så jag åkte till danslokalen nästan direkt eftersom vi skulle ha möte halv 8
men när jag kommer dit visar det sig att mötet är inställt (hade fått sms om det som tyvärr kommit fram några timmar försent eftersom min mobil är cp...=S) så jag åkte till Ea istället. Kim var där så vi umgicks med han en stund innan han åkte hem och jag och Ea myste själva :) Sedan ringde Annika (Ea's twinsistaaah) och ville vi skulle komma till hennes kompis för att hälsa på kompisens nya lilla hundvalp, så vi drog dit.
Direkt när jag såg hunden var jag kär. KÄR! Seriöst den sötaste lilla hunden jag sett i hela mitt liv!!!!!
Kunde verkligen inte slita blicken från den, åååååh ville bara ta med den hem!
EN SÅN VILL JAG MED HAAAAA!
Var svårt att åka därifrån sen, man ville bara va kvar o gosa, haha.
Men fick åka hem till mig o gosa med Ea ist ;P

Igår var det mysfredag!
Ea hämtade mig direkt han slutat jobba o så åkte vi o handlade massa
o sen drog vi hem till honom o lagade nachos/tortillas. Eller jag lagade, Ea diskade höhö;P
Det blev iaf förjääävla gött!
Käkade o kollade på nån Robert Gustafsson film :P Haha skratta så jag satte maten i halsen :P
Senare blev jag hämtad av Karin o Fia och vi åkte runt i bilen o bara pratade i en timme typ :)
Så läängesen jag såg dom så de va looovely att få träffa dom igen, känns alltid like old times!
Åkte tillbaka till Ea sen igen efter det, Annica och hennes kille var där då också,
så då blev de fiiiilm. Running scared blev det, rätt bra faktiskt! Spännande iaf ;p


Jag igår
(haha ser ut som jag har häng på tighta jeans men de e ett svart linne nerdraget faktiskt ;P)

Okej, ganska tråkigt inlägg kanske, ville bara uppdatera läget lite;P
Sitter här fullt partysminkad nu och ska strax möta Karin för att dra till Fia och börja förfesta lite
innan vi drar vidare på next förferreee ;P
Kvällen avlslutas nog på krogen skulle jag tro!
Tar med kameran så ska försöka få en massa bilder ;P

Trevlig lördag foooolks!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

God jul sötnos!

2008-12-24 @ 00:08:08
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0