Just Daaaaance


(från förra årets uppvisning)

Imorgon gäller det! Då är det äntligen dags för dansshow.
Klockan 17.00 och 19.00Medis är det som gäller!
(Om du bor i Säffle eller i närheten, kom och titta, 50 spänn under 18 år, 70 över 18)
Det ska bli så kuuuuul!
Hade rep på scenen idag med alla grupper från 10-15,
det gick väl sådär för mig och mina grupper, kunde ha gått bättre,
men det kunde ha gått sämre också....:P
Har genrepet imorgon förmiddag på oss att sätta allt!
Sedan kommer första föreställningen att filmas och säljas på dvd, så då gäller det verkligen att göra bra ifrån sig!
Fast andra föreställningen är ändå viktigast för mig för då kommer mamma, Maria, mormor, morfar, storebror, lillebror, Amanda, Ea och Ea's föräldrar och tittar :) Faaan vad jag kommer vara nervös!
Men som sagt, det kommer bli grymt kul!

Lagade skitgod mat när jag kom hem förut och sedan dess har jag hållt på hela eftermiddagen och förberett:
tvättat, strykt kläder, skrivit lista på allt som ska med imorgon (med 9 klädbyten blir det endel att hålla reda på...),
gjort hårinpackning + peelat kroppen och smörjt in heeela mig med BUS, målat naglarna osv osv...
Nu ska jag bara sy klart en top som gick sönder + ett skärp jag aldrig hann sy sist,
sen hoppas jag att jag hinner ha lite lördagsmys innan det är dags för att sova.
Antar att de flesta andra (som min pojkvän t.ex.) ska ut ikväll eftersom det är Lucia,
jag är sugen jag också men vill inte vara bakis imorgon och vill heller inte gå ut nykter i Säffle :P
Så det blir lugnt ikväll!

I torsdags hade jag och Mikaela våran sista danslektionTingvallaskolan. Tråkigt, för det har varit kul!
Ea slutade jobbet tidigare idag så vi åkte hem till mig efter det och åt middag och myyyste fram tills jag hade dans
18-21.30 (sista gången för terminen=S jag som gillar dansen på torsdagar såå mycket!=/). Sedan hämtade han mig igen och vi åkte hem till mig och myste ännu mer :)

Eftersom vi hade Medis bokat igår (och i torsdags) också var mina grupper där och tränade då med.
Efteråt var jag hos Ea en stund innan jag drog och solade solarium och sedan hem för att ääääta.
Hann precis klart innan IDOLFINALEN började! :)
Jag och mamma laddade upp med fruktsallad och huur mycket
popcorn som helst :)
Och guud vilken final! Dom var grymma båda två men självklart hejade jag på Kevin, det var såå rätt att han vann!
Han är ju så jävla grym, o charmig!;P O fan vad glad han blev :)
På natten drömde jag att vi blev tillsammans, haha, men vi var tvungna att hålla det hemligt för att jag var tillsammans med Ea också, men jag berättade för mamma bara och hon blev jätteglad för hon gillar Kevin så mycket och tyckte jag skulle fortsätta träffa båda! Haha fult :P
Men i verkligheten vill jag bara ha Ea såklart ;) My loooooooove! <3

Nu måste jag sätta igång och sy.
Ha en trevlig lördagskväll allihop!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: W A R G

Hihi vilken härlig dröm :D Det var bra att Kevin vann!

2008-12-13 @ 21:27:32
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0