You're all i want

Igår var jag och Mikaela i Karlstad på möte med lite dansfolk och Dans i Värmland 15-17.
De hade nämligen hört av sig till oss och ville ha någon form av samarbete.
Intressant möte som ska följas upp igen i januari :)
Passade på att julshoppa när vi ändå skulle dit, åkte 9 på morgonen så vi hade tid både före och efter.
Köpte lite småsaker till mig själv och en hel del julklappar :) Hälften av julklapparna kvar nu ungefär!


Liiite kan man ju få unna sej iaf ;P

 
Käkade kinabuffé som kaaaan va något av det godaste som finns!


Fikade efter mötet. Mmmm :)

Var inte hemma förrän efter 8.
Då kom Ea hit och lekte med mig.
Vi spelade yatzy bl.a. haha. Självklart ägde jag honom ;)
Vi somnade inte förrän runt 2 så när hans mobil ringde vid 5 var det gaanska jobbigt att få upp ögonen...=S
Stackars Ea som var tvungen att dra till jobbet då!
Själv kunde jag ju bara somna om direkt sedan.. Och det gjorde jag veeerkligen, vaknade inte förrän halv 2 igen! Haha.
Sedan har familjen hjälpts åt att julstäda och så skulle vi åka för att köpa julgran förut på ett ställe, men då var det stängt..=S Får bli en annan dag! Eller så drar vi ut i skogarna hos Amanda och skaffar en själva;P Höhö.

Men inte imorgon för då blir det fortsatt julshopping i Karlstad,
fast denna gången med Daniel och Andreas.
Sedan blir det styrelsemöte på kvällen.
Hade ju hellre myst med Ea då men...=S Så kan det va!

Efter det är det heeeelg igen och inte en vanlig helg,
neeeej minsann, för denna helgen är både Karin och Sofia hemma!
Och kanske, kanske kommer Catti också, om inte vi åker till henne i Karlstad istället.
I vilket fall som helst ska det bli jättekul att umgås alla igen :)

Kommentarer
Postat av: malin

Åh jag vill ju också vara med när ni ska ses allihopa! Va mysigt :).. Åh, jah ska inte ha så avancerat :) bara någon snygg färg som bakgrund och något kort kanske, längst upp på sidan som du har :) hihi. Ja vi måste ses när jag kommer hem, saknar dig massa! Jag kommer hem den 23:e och åker tvärr tillbaka redan på annandagen som det ser ut nu.. Men du ska ut på juldagen eller? PUSS

2008-12-17 @ 22:46:29
URL: http://maaliiin.blogg.se/
Postat av: malin

hihi, jag ska inte ha så jätteavancerat :) bara någon snygg bakgrung och något kort sådär som du har längst pp :) hihi. ÅH, jag vill också vara med när ni ska ses alla i helgen, saknar dig massa! Vi måste ses under jul. Jag kommer hem den 23:e och som det ser ut nu åker jag tillbaka redan på annandagen. MISS YOU! Puss

2008-12-17 @ 22:49:01
URL: http://maaliiin.blogg.se/
Postat av: malin

hihi, jag ska inte ha så jätteavancerat :) bara någon snygg bakgrung och något kort sådär som du har längst pp :) hihi. ÅH, jag vill också vara med när ni ska ses alla i helgen, saknar dig massa! Vi måste ses under jul. Jag kommer hem den 23:e och som det ser ut nu åker jag tillbaka redan på annandagen. MISS YOU! Puss

2008-12-17 @ 22:51:19
URL: http://maaliiin.blogg.se/
Postat av: Kakan

omelett på julbordet. det var verkligen något nytt för mig. men omelett är ju gott så varför inte.

2008-12-18 @ 10:10:53
URL: http://ryggbiff.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

Vad gullig du är madde! Tack!



Gillar din blogg med ;)

2008-12-18 @ 22:50:02
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0