My love ♥

Jaha, då har min älskling åkt till Sälen nu då..
Eller ja, i förmiddags rättare sagt, vid 10, lämnade han mig efter
en mysmorgon efter en mysnatt efter en mysdag dagen innan :)
Själv åker jag inte iväg förrän tisdag förmiddag, så på tisdag kväll ses vi igen.
Och trots att det egentligen inte är det så känns det sjuuukt långt kvar dit!
Saknar honom redan så jobbigt mycket.
Tänk att man efter drygt fyra månader tillsammans kan älska varandra så jäkla mycket!
Det kan säkert låta patetiskt eller naivt eller konstigt i era öron, men nej, det är inte så,
det är verkligen på riktigt.
Jag börjar nästan gråta varje gång jag tänker på hur mycket jag tycker om honom, hur mycket jag älskar honom.
Jag trodde jag varit kär förut, eller det vet jag ju att jag har, men detta går inte att jämföra med någonting,
jag har aldrig någonsin känt såhär starkt för någon.
Varje sekund utan honom är jobbig. När jag är med honom är jag som lyckligast.
Det känns bara så jävla rätt och jag kan inte annat än tro att han är mitt livs kärlek,
den jag ska spendera resten av mitt liv med.
Det är så det känns och det är så jag vill att det ska bli.
Nej, fan, jag visste det, där kom tårarna. Men det är bara för att jag är så lycklig.
Lyckligast i hela världen och varenda tjej därute borde vara avundsjuk på mig för jag har världens bästa kille.
Om ni bara visste vad jävla bra han är :)
Och vilken jävla tur jag har som hittat honom!
Han är allt som en kille ska vara. Snäll, omtänksam, rolig, givmild, pålitlig, gullig, snygg, sexig, ärlig, underbar...
Jag kan fortsätta i evigheter.
Och det bästa av allt är att jag vet att han älskar mig lika mycket tillbaka.
Vi passar så jävla bra ihop! Och jag litar på honom till 100%.
Åh, kan knappt fatta att han är min....
Älskling! <3

Inte konstigt att alla säger att vi är så fina ihop och passar så bra tillsammans osv,
jag vet varför, för våran kärlek lyser igenom, den är så jävla äkta, den går inte att undvika att märka.
"Madde, jag har aldrig sett dig såhär glad och kär förut!" fick jag höra häromdagen,
och det stämmer ju verkligen, kul när folk märker det :)
För vi är bäst tillsammans :)
På tisdag kväll när jag kommer till Sälen ska jag krama ihjäl honom (och sen dänga ner honom i snön;P)!
Och vårat första nyår ihop kommer bli underbart!

 


MIN snygging

Every time our eyes meet
This feeling inside me
Is almost more than I can take
Baby when you touch me
I can feel how much you love me
And it just blows me away
I've never been this close to anyone or anything
I can hear your thoughts
I can see your dreams

I don't know how you do what you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I want to spend the rest of my life
With you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby, I'm amazed by you

The smell of your skin
The taste of your kiss
The way you whisper in the dark
Your hair all around me
Baby you surround me
You touch every place in my heart
Oh, it feels like the first time, every time
I want to spend the whole night in your eyes

Kommentarer
Postat av: Nat

I know the feeling ;)

2008-12-29 @ 01:50:39
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0