Måndag efter en perfekt helg

Nu är det måndag och jag har inte uppdaterat här sen i torsdags, dååligt av mig, men har inte haft så mycket tid över..
Det har varit en perfekt helg iallafall!
Den började på bästa möjliga sätt i fredags morse när jag vaknade upp med älskling som alltid är lika mysigt :)
Dock var klockan aaaalldeles för lite (5 på morgonen...=S), för han skulle iväg och jobba,
så jag somnade om direkt efter han åkt.
Sedan hade jag en jätteskön ego-dag; färgade utväxten (som blev gul sist jag färgade den, men nu blidde de braa/bättre!), målade naglarna, läste Solo, provade outfits, gjorde ansiktsmask och hade de allmänt gött ;P
På kvällen blev det utgång i Karlstad med Mikaela. Eftersom vi båda är lagomt fattiga just nu fick det bli Arena eftersom det är enda stället där vi står på gästlistan, men det funkade det med! Vi hade faktiskt jättekul! 
Har jävligt mycket bilder från kvällen men här får ni ett urval iaf ;)


Suddigt, men såhär såg jag ut iaf..


Mikkan på tåget ;P


O så jag...^^ Hahaha vilken bild


På Arena


Vad f....?:P


Hahaha


Posa med töntkillar FTW ;P

     

Haha, kolla mitt hår på de tre sista (klickbara) korten, vad fan häände?^^ (tror det var regnets fel....)
Några sekunder efter detta spillde jag ut hela ölen (fast det var kanske lika bra...) och sen blev det dans resten av kvällen/natten innan vi blev hämtade av Mikaelas bror.

Vaknade alldeles för bakis lördag morgon och tittade på väckarklockan: halv 9.
Tittade på mobilen: också halv 9. Tyckte dock det var lite konstigt att jag hade missade samtal från Ea vid halv-åtta-tiden?
Vi skulle nämligen åka till Ikea med hans föräldrar runt halv 11, men halv 8 var väl lite väl tidigt att försöka väcka mig...?:P
Men jag struntade i det och försökte somna om.. Det gick inget bra, så jag tog upp mobilen och ringde till Ea istället som sa typ:
- Vad håller du på med, har du glömt Ikea eller?
- Men vadå neej, men klockan är ju bara halv 9?
- Halv 9 nej? Hon är 20 över 10 Madde! Vi ska åka snart!
- Vaaaaa?!

Liksom hur kunde både väckarklockan och mobilen vara halv 9 båda två?!
Fick skynda mig som fan, sket i att duscha och allt, slängde på mig en mössa bara och hann få i mig en halv smörgås,
sedan kom Ea, hans mamma och pappa och hämtade mig och vi åkte till Ikea.
Ea ska nämligen flytta till egen lägenhet nu så det var storshopping som gällde!
Var där hela dagen och jäävlar vad vi handlade! Ja, till Ea alltså..

  

Ja, ni ser ju själva, det blev endel.. Fast jag kan säga att han hade en lika full kundvagn + såndär annan grej till. Haha :)
När vi var hemma igen på kvällen blev det Stjärnor på is hemma hos Ea innan vi åkte hem till mig och myste hela natten.
Skitbra dag!!!

söndagen (eller ja, igår...) skulle jag upp och jobba, så då åkte Ea hem.
Efter jobbet blev det myys med familjen eftersom det var 1:a advent och min brors (och Ea's;P) namnsdag (Andreas;D)!
Käkade världens godaste mat ever: fläskfilé och hasselbakspotatis. Mmmmmmm :)
Sedan blev det självklart pepparkakor, lussekatter, glögg m.m. :)
Fyyy vad jag älskar julen och sådant mys!

Sedan kom Ea och hämtade mig och vi åkte till hans nya lägenhet som han börjat flytta in i under dagen :)
Det blir sååå fint :) Glömde ta några bilder men ni får se senare :)
Ea's kompisar, som vart med och hjälpt till hela dagen, var där, vi fikade lite och så och sedan kom även Ea's föräldar.
Lämnade skruvandet och pillandet med alla möbler (det lilla som var kvar) åt killarna, själv låg jag mest och softade i Ea's nya otroligt sköna soffa ;)
Bestämde oss för att inviga sängen och sova kvar där senare så istället åkte vi hem till mig och sov.

Ea lämnade mig sådär oförskämt tidigt imorse igen för att jobba, själv har jag inget liv så jag kunde ju somna om jag..
Ska ta en riktig slappis-dag idag och tittade på maaassa One Tree Hill och bara äta onyttigheter, japp det ska jag!
Skulle egentligen med mamma och Ulrika till Karlstad och julhandla + ta en sväng på Ikea, men jag orkade fan inte det idag, är så jäkla seg! Vill ha lite alone-time ;)

Vi hörs babes! ♥

Kommentarer
Postat av: Nat

Du är ju skitsnygg i håret på korten föffan! ESPECIALLY dom klickbara :D



Men du utvecklas väl för fullt väl? Du får komma till stockholm! :)

2008-12-01 @ 13:51:09
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Frida

haha skumt me klockan :)

2008-12-03 @ 23:41:15
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0