Sälen here I come!

Var och bowlade i förrgår kväll med Ea, hans föräldrar, hans bröder och en av dems flickvän,
hans syster o hennes kille :)
Det var jättekul och fasen, jag hade allt flyt ibland ;)
Vi hade hyrt tre banor och var 3 st på varje bana, drog om vilka som skulle spela ihop och
jag blev med hans föräldrar :)
Hann med att köra 2 serier 2 gånger, minns inte vad jag fick andra gången, gick ungefär lika på båda, 
men första vet jag iaf att jag fick runt 250 på två serier, inte fy skam väl...?;P Haha.
Det var ölen som gjorde det ;)
Men vi tävlade i lag så jag, Lasse o Lena kom sist ändå =S Haha.
Inte för att vi va dåliga, det var de andra som var bra!

 


Alla följde med hem till Ea's föräldrar sen för myskväll med nachos :)



 

Sedan fick vi åka hem till Ea mitt i natten nästan för att packa åt honom inför Sälen :P
Bestämde oss för att åka hem till mig o sova sen, men vi var inte ens trötta, somnade runt 4 eller nåt!
Trötta var vi däremot vid 9 när klockan ringde igår!

Förutom att sakna Ea som en mört har jag fixat med typ tusen saker inför Sälen/nyår idag.
Skrivit packningslista, packat, blondsprayat utväxten, målat naglarna,
peelat hela kroppen och smörjt in med BUS, handlat på systemet, köpt matsäck till bussresan + lite annat jag behövde,
fört över massa musik till mobilen, färgat ögonfransarna, provat nyårsfrisyr, lagat lunch till resan (åker halv 12 från Säffle och är i Sälen kvar över 8!), städat mitt rum så det är fint när jag kommer hem, laddat mobil, kamera, iPod...
...ja fixat med massa ni vet.....:P
Har även hunnit med att mysa lite med godis och dansfilm :)
Riktigt skön dag faktiskt, och den har gått väldigt fort som tur är!

Ja, som sagt, jag åker ju upp till Sälen imorgon förmiddag,
och är inte hemma förrän på fredag,
så vi hörs inte förrän då igen!
Ha det superbra så länge och GOTT NYTT ÅR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0