DANS


bild från våran (streetlinjens) slutföreställning på Scala, jag längst ut i gult (dancehall/ragga-koreografi)

DANS GÖR MIG SÅ JÄÄÄÄÄVLA GLAD!!!!!!!
Finns inget, och kommer aldrig att finnas något bättre!
Har sett att Danscenter Sthlm har extra intagning för deras 1-åriga danslinje med inriktning street på heltid. Funderar på att söka! Men har ändå inte råd att gå där nu (+ att jag inte är redo att flytta dit), behöver/vill jobba ett år först, och tänk om jag skulle komma in och måste tacka nej? Tar dom in mig nästa år då ifall jag söker eller kommer dom ogilla mig då? Och om jag inte kommer in, förstår ni hur ledsen jag blir och hur dålig jag kommer känna mig? Dilemma. Får se om jag vågar söka, nästa år kommer jag definitivt göra det iallafall...

Kommentarer
Postat av: Celina

Sök! Man kommer aldrig någonstans om man inte tar chanser..! ;)

Hoppas att det löser sig! Annars har dom ju som sagt intagning igen nästa år..

Ha det bäst!

/Celina

2008-07-20 @ 18:45:13
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Celina

Aa men det är bra! Jag håller tummarna! ;)

Har dansar en del där senaste åretn och har en kompis som gick linjen nu det här året, och hon var jättenöjd! Var dansar du nu någonstans..?

2008-07-20 @ 19:03:15
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0