Effektiva Madde



Vet att man inte ska klaga, men gud vad varmt det är! När man har mycket att göra kan man liksom inte riktigt njuta av det utan det blir mer jobbigt istället.. Men det är såklart bättre än regn :)
Har iallafall fått ganska mycket gjort av allt jag skulle igår och idag, har varit på arbetsförmedlingen, banken, kommunen, skrivit ett nytt och bra CV, sökt 4 olika jobb i Karlstad, letat och ringt på lägenheter, fått tillbaka körkortsteori-böckerna av pappa + pluggat lite och koreograferat lite dans. Det är vad jag har hunnit med sen sist ungefär.. Nytt ID-kort får jag fixa nästa vecka om min svullnad gått ned då (måste ju ta ett nytt kort hos fotograf och jag lyckades ramla igår och slå i ena sidan av överläppen så jag fått ett jättefint sår och e helt svullen, haha!). Måste, måste, måste ta tag i övningskörningen också!
Men nu i helgen har jag tänkt att slappa bara. Läsa teori också. Sola massa om vädret håller i sig. Och städa...=/
Mikaela vill ha med mig till Karlstad ikväll på RixFMfestivalen, eller ja, snarare för fest och lite annat kul ;P Och jag VILL men jag har verkligen så himla dåligt med pengar just nu + att jag är ju svullen och ful. Men jag får se, har inte bestämt mig än!
Nu blir det iallafall grillning med familjen ute på altanen!



jag igår..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men åh så fin! :)

2008-07-05 @ 15:13:57
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0