Finally friday

Skönt med fredag! Vad som inte är lika skönt är att jag blivit sjuk, mår inte alls bra.. Så helgens planer blir det väl inget med, eventuellt bio då bara kanske..
Igår efter jobbet åkte jag, andreas, amanda, pappa, william o rebecca ut till våran kusins sommarstuga där faster o farbror var. Vi matade änder, spelade fotboll, badade, fikade, spelade mer fotboll......:P Det var jättemysigt och jättekul, det går så lång tid emellan jag får träffa william o rebecca (mina halvsyskon) så det är underbart när man får träffa dom:) Sötaste syskonen i världen!!!
På kvällen kollade jag och mamma på The Ring, och fast man sett den massa gånger är den lika läskig varje gång! FY fan vad den där jävla Samara skrämmer mig alltså! Kunde inte somna på flera timmar sen!! Fick dessutom ha lampan tänd;P Haha! Men jag tål inte skräckfilmer...=S Funderar ändå på att se 2an ikväll, fast den är inte lika läskig iaf..
Idag har jag också jobbat, sen har jag, Andreas och Amanda lagat nachos/tortillas, så vi hade mysig familjemiddag sen:) Börjar känna mig rastlös nu och hade nog egentligen velat följa med ut ikväll, till Åmål. Är ju som sagt Bluesen där nu och mycket folk ute! Men måste käka Panodil regelbundet för annars sprängs mitt huvud och febern går upp, och panodil o alkohol går inte så bra ihop har jag hört..;P Kan iofs gå ut nykter men nej nu blir det inte så...
Hoppas ni får en bra fredag iaf :D

PUSS

Lite bilder från igår

jag, rebecca och amanda e ute o posar lite i vattnet ;P


what am I doing :P o här ramla amanda i vattnet med kläderna på;P hah nejdå


söta bröder!


<3


<3


pappa!

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Vilken cool pappa..vicka muskler han har hi hi

2008-07-11 @ 20:21:16
URL: http://www.lillaandreasson.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0