Godnatt



Inte blivit mycket gjort ikväll. Hade funderingar på att dra med Karin, Fia m.fl. på Rip it up festivalen, men pga skitvädret så hade jag ingen lust alls. Finns det något värre än att tälta i spöregn? Istället skulle jag och Mikaela dra och dansa nu på kvällen men hon slutade jobba så sent och då var jag jättetrött eftersom jag jobbat idag, varit mkt jobb och lite sömn hela veckan. Plus att vi inte kan dra till Medis (där vi dansar just nu) hur sent som helst. Så istället har det blivit en fredagseftermiddag/kväll hemma framför datorn. Kul va? Inte...:P Imorgon blir det iallafall 40-årskalas här hemma för Ulrika på dagen, sedan lite dans och på kvällen hoppas jag att det blir Karlstad, fest och Nöjes med Mikaela, om hon inte ska åka till näset då...=S Jag vill ut och festa! Men nu är jag jättetrött så ska lägga mig och sova, eventuellt titta på en film innan jag somnar :)
Godnatt sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0