Lördag!





Lördag och äntligen ledig, sköönt:) Sov ända till halv 12 idag! Hade hoppats på sol men självklart var det mulet när jag vaknade..=S Har fått lite sol sen dess iaf!
Har precis haft lite 40-årskalas för Ulrika här hemma hos oss. Käkade jättegoda färska frallor och någon choklad brownie kladdkaka med vit choklad och valnötter i (den på bilden), som jag bakat:) Med grädde till såklart och det var hur gott som helst! Mätt blev jag! Maria hade med sig sin lilla chihuahua som jag blev helt kär i, fy vad söt! Jag vill också ha en hund! Fast en lite större (Donna, som Marias lilla sötis hette, vägde bara 1 kg, fatta vad liten!) med lite mer päls som man kan gosa ned sig i :) Gulligt!
Ska laga nåt att äta om en stund, sedan vet jag fortfarande inte vad det blir ikväll, om det blir Nöjes eller inte. Mikaela vet ju aldrig någonting..:P Men det märks :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: malin johansson

gud en sån söt hund :) madde, kan inte du fixa min blogg lika snygg som din :)?

2008-07-19 @ 19:07:21
URL: http://maalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0