Tidsfördriv

Bara för att jag har så tråkigt...
Så ta er tid att läsa om ni vill lära känna mig bättre :P



Har du någon tatuering? Inte än, men om en eller två månader, på underarmen, en liten
Civilstatus? Så singel man kan bli
Är du kär i någon? Ja i Björn Gustafsson ^^
Önskar du att du bodde någon annanstans? Haha, i Karlstad just nu och ett år framåt faktiskt, för jag vill flytta men ändå inte för långt bort, och jobba ett år och dansa varje kväll, sedan Sthlm nästa år i ett år om jag kommer in på Danscenter och sen vill jag fan utomlands. Min slutgiltiga stad blir Göteborg. :P
Tänker du på självmord? No comments
Tycker andra att du är attraktiv? Ja det verkar så:P
Vilken parfym använder du? Massa olika, fast just nu mest Paris Hilton - Heiress
Vad är du rädd för? Mörker, spindlar, ensamhet
Gånger du varit kär:
4, tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit: Några
Hjärtan brustit på grund av dej: Några
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hmm vet inte, men ganska många.
Vad är du allergisk mot?
Orkar inte räkna upp allt men t.ex. pollen, gräs, björk, jordnötter (kan dö om jag äter det, på riktigt), grillchips, kiwi, ärtor, rå potatis och råa morötter, soja, katter, vissa tvättmedel, vissa kryddor, (som antagligen nån i grillchips t.ex.;P) och sist men inte minst: FALSKA MÄNNISKOR!
Var har du ont? I baksidan av mitt vänstra lår, jävla sträckning! Och i foten eftersom jag och hela datastolen för en stund sedan ramlade bakåt så jag slog mig =S
Favoritserie? Sex And The City, O.C., That 70s Show, So You Think You Can Dance
Är du glad nu?
Kan jag inte påstå
Stockholm är: En stad jag egentligen inte gillar men ändå ska flytta till senare för att dansa OM jag kommer in där jag vill.
Göteborg är: Sverigest, enligt mig, bästa/mysigaste stad där jag vill bo i framtiden.
Ett land jag helst vill besöka: USA
Väntar på: Kärleken...?
Vem såg dig helt naken senast? Var väl A det
Har du funnit livets mening? Har livet någon mening?^^
Varför grät du senast? För jag kände mig sårad
Hur många tv-apparater finns i ditt hus? Fyra
Vilka länder har du varit i? Inte många. Norge, Danmark, Grekland och Frankrike
Röker du? Fan heller! Kan hända någon gång om jag är full.
Längtar du till julen? Jag längtar snarare tillbaka till sommaren som var här i maj/början av juni, vill ha tillbaka den! Jävla regn!
Känner du för att döda någon nu?
Do I look like a killer?
Vad har du i väskan? En jävla massa. Men nästan alltid: mobil, plånbok, flera läppglans, Bricanyl (om ja får svårt att andas pga allergi), sminkväska, hårborste, pass (eftersom mitt ID är spårlöst försvunnet, just ja, var ju det jag skulle fixa...), paraply, nycklar, kamera, spegel, busskort
Antal barn? 3 vill jag ha i framtiden
Vilka communities är du medlem på? Facebook, bilddagboken och efterfesten. Använder nästan bara BD.. och min blogg of course ;P
Vad är du svag för? Mat och godsaker! Haha.. Riktigt bra dansare.. Mysiga, fina, söta guys...?^^
Vilket datum fyller du år? 12 mars
Borde våldtäktsmän avrättas? Alla som inte dansar?
Har du körkort? Snart kanske?
Har du någon gång skottat snö? Kan inte påstå att det hänt många gånger :P Har ju två manliga syskon!
Vem ringde du senast? Hmm.. Jocke, tror jag.
Har du någon gång varit medvetslös? Ja..
Har du hånglat med fler än 50 personer? Det skulle jag tro ja. Eller inte vet jag, vem fan räknar?:P
Har du gjort nåt riktigt dumt? Ja tyvärr
Har du åkt ambulans? Ja
Har du gjort nåt riktigt olagligt? Definiera riktigt olagligt :P
Har du någonsin blivit polisanmäld? Nepp
Har du någonsin slagit ner någon? Nej jag är inte tillräckligt tuff. Men jag gör det ofta i mina drömmar!
Senaste person som sov i din säng? Erhm... Anders..
Senaste person som såg dig gråta? Mamma
Senaste person som fick dig att gråta? Återigen, Anders
Senaste person som du delade en drink med? Delade? Får väl alltid en egen :P
Senaste drink du köpte? Köpte? Jag e tjej ^^
Tar du droger? Nope
Dricker du? Joråsåatteee
Vad är du mest rädd för? Att mista någon som står mig nära
Vilka kläder sover du i? Olika men oftast: trosor och linne eller naken, beror på om jag sover själv eller inte
Har du ett jobb? Två, som personlig assistent och danslärare, men till hösten danslärare och något annat förhoppningsvis
Är du ett hälsofreak? Långt ifrån. Men ibland har jag jäkligt duktiga perioder, fast har dåliga perioder alltför ofta. Som nu
Vill du gifta dig? Ja!
Favoritår? 07/08 med streetlinjen!
Saknar du någon just nu? Ja, väldigt mycket.
Senaste låt du hörde? Martha Wainwright - Bloody Mother Fucking Asshole
Snyggaste kändisen? Jude Law! Och Channing Tatum!
Vad vill du bli? Proffessionell dansare, danslärare (är jag väl redan men...), danspedagog, bartender, inredningsarkitekt
Favoritdjur? Kattungar, hajar
Vad har du på dig? Mysbyxor och linne
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? I förmiddags på altanen när vi fikade/firade Ulrika. Efter det har det bara regnat.
Drömde du något inatt? I så fall - vad? Man drömmer ju varje natt? Och det var en jäkla blandning av massa olika saker. Men det är kul att drömma, jag ääälskar att drömma!
När skrattade du senast? Förut, åt Björn Gustafsson
Berätta något om dig själv som folk inte känner till: Jag är väldigt känslig, jag tål inte skräckfilmer och jag tittar alltid under sängen innan jag ska sova. Okej det var tre saker :P De två sista hänger väl iofs lite ihop med den första..;P
Tycker du om att dansa? Nej jag hatar att dansa. Det är därför jag vill ägna hela mitt liv åt dans.
Nämn något du ångrar: Att jag inte orkade bry mig mer om betygen i skolan. Tur att dom blev hyfsade ändå.
Delar du en hemlighet med någon? Ja, med Mikaela, och det är ingen dålig hemlighet inte ;)
När var senast någon stötte på dig? Haha. Förut på msn. I verkligheten: i onsdags
Vilken film kan du alla replikerna till? Smala Sussie :P
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och ärlighet. Sedan är det viktigt att han är omtänksam och får mig att känna mig trygg.
Nämn 3 saker du vill göra innan du dör: Gifta mig och skaffa barn, resa massa, dyka med hajar
Har du någonsin blivit kär vid första ögonkastet? Ja... i kläder
Vad är det första du lägger märkte till hos det motsatta könet? Helheten!
Favorithobby? DANS!
Favoritgodis? Choklad
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Nej jag är inte så blyg av mig.
Har du haft något one night stand? Ja
Är du romantisk? Ja, lagom :)
När kysste du någon senast? Onsdags...
Är du nöjd med ditt utseende? Nej det är jag inte
Vad ska du göra imorgon? Vet inte, Johan skulle ha kommit hit men hans bil är inte klar än så nu vet jag inte?
Har du haft sex med fler än 10 st? Har du? Okej då.. Ja
Vilken är din högsta önskan? Att jag får vara lycklig resten av livet
Vilken del hos det motsatta könet är sexigast? Magen! Snygga armar e sexigt också...:P
Nämn något du tycker att du är bra på: Dansa
Nämn något du tycker att du är dålig på: Hålla tider
Pinsammaste du gjort? Skäms inte så ofta för saker, men en viss händelse på ett SJ-tåg glömmer jag aldrig... Orkar dock inte berätta.
Vem/vilka vet mest om dig? Johan och Mikaela
Är du bra på att måla? Teckna isf
Är du morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska!


Kommentarer
Postat av: J U L i A

haha, sweet. jag hade faktistk glömt bort de sakerna.. tandborste iaf! :D

2008-07-20 @ 11:25:42
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Pauline

tack så mkt! hon är bara 11 v., och väger nog max 700 g. Som ett smörpaket typ :)



jaa, det är en riktigt charmig men tuff hund!



hoppas allt är fint, kram!

2008-07-20 @ 12:41:49
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

borde ni inte vara 3 om den hemligheten..

2008-07-20 @ 17:32:10
Postat av: Madde

whaat veeeem har skrivit den anonyma kommentaren???

2008-07-20 @ 18:25:01
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack! :) Hur är det med dej? Vad gör du i höst nu när du har slutat på linjen? Såg att det var väldigt ledsamt att sluta... Vet hur det känns! Kram

2008-07-21 @ 01:45:42
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0