Tighta utan tights

...Hell yeah...;P (Min, Mikaelas och Julias nya slogan som jag så fint kom på i ett mindre nyktert tillstånd...)
Hamnfestivalen igår då. Jobbade på dagen men sedan drog jag, Mikaela och Julia till Karlstad och Fredriks lägenhet a.k.a. "syndens näste", lägenheten där allt händer! Hahaha! Där gjorde vi oss i ordning och hade våran egna lilla förfest.. Sedan begav vi oss ner till hamnen där vi fortsatte att ha kul, träffade roligt folk o.s.v. Efter det, för hamnfestivalområdet stängde vid 12, skulle vi dra vidare till någon krog, men det gick inte så bra! Kollade Nöjes, Arena, Ankan osv men det verkade bara vara halvmkt folk överallt vilket inte gjorde oss så peppade på att betala för att gå in någonstans, särskilt inte när klockan blivit halv 2 (allt stänger 2 i tråkiga Karlstad!), så vi körde på den tråkiga och drog med några hem. Alltså, fick skjuts hem till Säffle med ett gäng som också skulle hem. Satt 7 pers i en megaliten bil, det var rätt trångt..;P Men kvällen hade sina höjdpunkter iallafall! En av de roligaste var när vi satt vid vattnet på en brygga och pratade med några, så kom det ett gäng bredvid oss och skulle gå på en båt som var framför oss, och en av killarna halkar och ramlar i vattnet, hahaha, det såg så jääävla kul ut! Vet att det var synd om honom egentligen, han kunde verkligen inte komma upp, det gick säkert en halvtimme innan de lyckades fiska upp honom, haha.. Men fan vilken syn alltså..:P Och istället för att skrika "hjälp mig nån då!" eller liknande så lät det "ge mig en grogg för faaan då, kan någon ge mig en grogg för helvete, jag vill ha en NU!" Hahaha.. Tror han hade några hundra par ögon på sig under ett bra tag där iallafall ;P Poor guy! Men jag själv var också ganska klantig den kvällen! Finns ju smartare grejer att göra än att sätta sig och kissa bakom ett hus där det är FULLT med brännässlor! Kan inte fatta att jag inte la märke till dom ^^ Förrän efteråt när det sved som ***! Jag är smart jag vet ni... Var även kul att träffa dig såklart. Sötis. :) Sedan var det även någon som det var mindre kul att träffa men det var nog bra att jag fick göra det ändå, behövde det, det känns så mkt lättare nu! Och jag är glad, glad, glad :D

Bjuder på några bilder från igår:


förfest, jag och Julia


igen, några timmar senare...


hahaha träffade på en kille som var på sin svensexa;P


no words needed ;)

Jaja, idag har jag jobbat, i värmen...=S På kvällen åkte jag och Karin ut till Fias stuga där vi tog en lång och härlig promenad och pratade om tusen olika saker. Skönt. Efter det hämtade jag ut mitt H&M paket som innehöll mkt roligt:)
Nu blir det min säng och några Prison Break säsong 2 avsnitt, eftersom jag inte orkade följa den säsongen när den gick på tv... Imorgon är jag ledig, weihoo!
PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

Ne de går fan inte... emils brors son heter det. nytt förslag tack! :)

2008-07-28 @ 01:52:52
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0