Spin that record baby

Hallåå! Gud vad jag är på bra humör idag! Vet inte riktigt varför.. Somnade jättesent igår och har sovit bort halva dagen idag, plus att det var spöregn när jag vaknade och huset var helt tomt, mitt rum är ett kaos, det är kaos i mitt huvud, nej hela mitt liv är kaos just nu, och ovanpå det finns det en person jag stör mig fruktansväääärt mycket på just nu (så jäävla genomskinlig är du!) trots att jag inte ens känner människan, men ändå är jag superglad idag:D Weird huh?:P
Händer inte något speciellt idag. Ska nog iväg till systemet om en stund, kanske övningsköra en sväng och sedan är det dansträning 16-19. Efter det blir det tacos-mys och sedan blir det ev after beach, men det är inte hundra än. Jobbar ju imorgon, fast äh.. Sova kan man göra i graven...:P

Igårkväll efter våran dansträning 17-20 så drog jag och Mikaela till Anders musikstudio för att fixa musiken till våran dansshow på Torgfesten på lördag. Det blev jättebra iallafall och det är skönt att ha det klart! Ser fram emot helgen jättemycket, älskar ju att stå på scenen och jag tror det kommer bli två grymma fest-dagar, Torgfesten är väl ungefär de enda två dagarna på året då det kan vara riktigt kul att gå ut i Säffle! Dock kan det bli Hamnfestivalen igen på fredag istället, och fest i Säffle på lördagen bara, efter våran dansuppvisning, men det märks, blir nog kul i vilket fall ;P
Nu måste jag in i duschen!



Get on the floor, baby loose control, just work your body, and let it go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0