Underbara juli



Åh, äntligen är det sol och varmt och fint väder igen! Härligt! Jag hoppas verkligen på att man kommer ner till Grebbestad snart, längtar dit! Har villavagn på campingen där så är där varje sommar, eller ofta flera gånger varje sommar, antingen med familjen eller med kompisar. Det är alltid lika kul och mysigt att vara där! Roligast var ju när jag och Mikaela var där för två år sen ;) Haha!

Men jaha, vad har hänt sen sist då.. Inte så mycket faktiskt..
Jobbade i måndags, sedan dansträning inför Torgfesten i tre timmar och efter det kom Anders till mig och myste.
Sa hejdå till honom på tisdag morgon (och nu ses vi inte på två veckor eftersom han ska hem till Mora och hälsa på sin familj), sen blev det jobb igen och efter det dans igen. :) Har även, fram tills nu, sett klart hela Sex And The City-boxen! Det ni! Så nu är jag redo för bion ;) Längtar faktiskt jättemkt efter att få se SATC-filmen, för jag vet att den kommer vara så bra!
Imorgon funderar jag på att ta tag i mitt liv. Måste till arbetsförmedlingen, banken, kommunen för att lämna nycklar, fixa nytt ID-kort (eftersom mamma har tappat bort mitt, tro det eller ej och jag har tröttnat på att köra med passet;P), skriva ett nytt och riktigt bra CV, leta jobb både i Karlstad och i Säffle och även lägenhet i Karlstad om jag hittar/lyckas få något jobb där (från och med hösten alltså). Måste även ta tag i körkortsläsningen och körningen, men har i princip ingen att köra med..=S Får väl bli körskolan snart! Ni ser, det är ganska mycket (tråkiga) saker jag måste ta tag i! Måste börja planera hösten med Move It också, bestämma alla låtar jag ska göra danser till (till mina elever alltså) och börja/fortsätta koreografera och planera lektioner. Det är dock mycket roligare ;)
Får väl se hur mycket av allt det där som blir gjort, lär ju inte hinna allt imorgon iallafall..:P
Men idag/ikväll ska jag iallafall inte göra några måsten alls. Ska ut i det fina vädret igen nu med min SOLO-tidning och Brämhults juice och ikväll blir det nog filmkväll med massa popcorn :)
Är förresten ledig ändra fram tills nästa onsdag nu (förutom att jag ev. ska jobba en av dagarna i helgen)! Skönt! Vet att jag behöver pengar, men ändå, SKÖNT!:) Särskilt nu när det blivit så fint väder igen!:)

Men nu säger jag hejdååå datorn och hallååååå solen!!!:) (HAHA, töntigt, jag vet ;P)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kommer älska filmen! Jag (medveten om att jag är överkänslig) Grät och skrattade om och vartannat hela filmen. Du har gjort rätt som kollat serien innan för annars är inte filmen bra. Man måste veta all bakgrund....ha en trevlig biokväll! :)

2008-07-03 @ 22:47:58
URL: http://idadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0