I want to feel you, I need to hear you

Älskade sommar. Vill inte att den ska ta slut! Vill ha flera månader till av sol, bad, grillning, utefester och allt annat som har med sommaren att göra! Jag tycker att det kan vara sånt här väder fram tills oktober, sedan bli höst i november och så kommer vintern i december, låter inte det bra...?;P Usch, jag får verkligen panik av att tänka på att hösten, mörkret och kylan närmar sig...=S Det ska iofs bli skönt att komma in i någon slags vardag igen, få tillbaka rutiner, ta riktiga dansklasser, undervisa osv.. Men ändå, nej, fyfan, jag vill verkligen inte att den här sommaren ska ta slut! Den har trots allt varit jäkligt bra...

Idag har jag hunnit med att jobba 9-16, övningsköra i nästan en timme och sedan haft dansträning i ca 2 timmar. Det närmar sig dansuppvisning nu, på lördag 19.30 står vi där på scenen på Torgfesten, och med tanke på att alla danser inte ens är klara än så känns det sådär just nu..:P Men det kommer lösa sig och bli bra, som alltid!
Imorgon blir det jobb igen, sedan dansträning igen i 3-4 timmar, sedan ere partyyyy som gäller:D Blir utgång i Säffle after all, det blir nog trevligt;P
Nu ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagen!
Puss sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0