Can't get you off my brain



Hallå där!
Gud vad trött jag är.. Sov jättedåligt inatt pga olika anledningar, fattar inte varför allt ska hända på samma gång jämt.. Gud vad allt är rörigt just nu! Iallafall, idag har jag jobbat, slutade 17 och sedan var det styrelsemöte vid 18. Vi hade massa att gå igenom/bestämma/prata om/planera osv så vi var inte klara förrän 21. Men våra möten e alltid roliga så!;P
Nu ska jag försöka hitta massa fler bra låtar till nästa danstermin, vill ju spela bra musik på mina lektioner;) Sedan MÅSTE jag fortsätta plugga körkortsteori, tråkigt men sant. Tur att jag tycker att det är ganska intressant iallafall, men känner att jag har lite svårt för att koncentrera mig just nu... Men har satt upp ett visst antal sidor jag måste läsa per dag och det tänker jag följa!
Blir jobb imorgon och fredag också, sedan vet jag inte vad det blir i helgen, men antagligen Sex And The City-bion och fest, är ju Bluesen i Åmål nu så det kanske blir det, annars något annat:) Blir nog bra i vilket fall! Det jag längtar mest efter just nu är bion faktiskt, sååå sugen på att se filmen nu så ni fattar inte!!
Nej, nu har jag lite att göra..
Puss på er
 

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Ja, visst har vi kul på våra möten!!!!!!!!!!!

2008-07-10 @ 20:29:32
URL: http://www.lillaandreasson.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0