Borta bra men hemma bäst?...

...Hell no...:P Vill tillbaka! Kom hem för några timmar sedan och saknar redan Grebbestad! Det är verkligen så jävla underbart där, utan tvekan mitt favoritsommarställe! Finns ingen annan plats i hela världen som får mig att känna samma känsla som jag får varje gång jag kommer till Grebbestad. Det är liksom som en blandning av massa olika saker; nostalgi, lycka, sommar, minnen m.m. m.m. Det är ett väldigt speciellt ställe för mig eftersom jag varit där flera gånger varje sommar ända sedan jag föddes. Massa minnen. <3 Älskar stället! 
Och jag har haft 4 hela uuunderbara dagar där nere med världens bästa väder, har inte varit ETT ENDA moln för solen en enda gång under någon av dagarna. Och havet var jätteskönt:) Har solat o badat massa, spelat minigolf, varit ute på bryggorna på kvällarna, käkat på restaurangerna, ätit massa glass, spelat ännu mer minigolf, gått i affärer, umgåtts massa med familjen och bara haft det sköönt! Och solbrännan är på plats igen...;) Har dock saknat min säng väldigt mycket (jag offrade mig och sov i "kabyssen" som är jättetrångt med en våningssäng som är mkt smalare än 90 liksom;P haha)! Och egen toalett och dusch.. Det är så jobbigt att vakna på morgonen och va jäättekissnödig och behöva gå ner till "huset" med duschar och toaletter det första man gör, fortfarande halvsovande, och köa i hundra år för att det alltid är så mycket folk där på morgonen, man hinner nästan kissa på sig innan något blir ledigt :P Men äh, vad spelar det för roll när allt annat e så lovely :)
Har tagit massa bilder, men kan ju inte lägga upp allt, men jag bjuder på ganska många här iallafall för er som vill se:)


äntligen framme i Grebbestad igen!


en del i våran villavagn


en annan del.. a la 70-talet;P haha.. de där bordet o sofforna går att "göra om" till en 120-säng, vilket behövdes eftersom det var jag, mamma, mormor, morfar o Andreas i vagnen. Första dörren är ett tvättrum och andra ett sovrum.


sedan finns "kabyssen" också, här sov jag.. litet som fan men mysigt ändå :)


förtältet


och så våran lilla uteplats utanför :)


jag vid havet


en av alla underbara frukostar ute i solen


steeeeka


baaada


röd efter första dagen.. hade liksom noll bränna när jag kom dit :P gillar peacemärket åxå som ni ser ;P


fick sånahär märken redan efter en dag, fasen va solen tar myycket mer där nere :)


minigolf


uglyface (vad hände med mina ögonbryn t.ex??!:P) på min favoritrestaurang i Grebbestad: Röde Orm. Numera min favoritrestaurang även av andra anledningar än den goda maten ;)


lite ego bara..


mer ego...


niggah-ass.. både färgen och storleken ;) är insmord i olja om ni undrar varför jag e så blank och äcklig :P


yatzy i solen :)


mer minigolf


så häärligt att gå här och käka jordgubbsglass och gå i mysiga affärer o spana på folk på uteserveringar:P
här var det hur mycket folk som helst varje kväll och skitbra stämning o draaag ;P


vila mellan golf-slagen;P jäättefin o rolig bana e de!


bror redo att hoppa i vattnet

Oj vad många bilder det blev.. Fast jag har maaassa mer kan jag lova..;P Nu är jag iallafall jättetrött och ska duscha och sedan krypa ner i min sköööna säng! Börjar jobba 9 imorgon..=S Sedan blir det Karstad och Hamnfestivalen med Mikaela!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Celina

Att jag helst vill gå på Kühlers är att jag behöver träna upp min teknik.. (balett, jazz, modernt). Har dansat så himla mycket street och alla stilar runt omkring, och nu när jag gigar mer så behöver jag mer "dans-styrka" i kroppen så att den inte bara helt plötsligt lägger av. Är lite stressigt nu bara, för jag måste söka nytt jobb och då behöver jag veta om jag ska gå utbildningen överhuvutaget så att jag kan planera tider och sånt.. men men, det är väl bara att hålla ut..! =)

2008-07-27 @ 19:34:06
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0