Lördag: plugg och godis



Idag har jag pluggat körkortsteori hela dagen, och då menar jag verkligen hela dagen, sedan jag vaknade i förmiddags vid.... ehm.... halv ett....:P (Har totalt vänt på dygnet och somnar aldrig före 3-4 typ... så går det när man är ledig!) Har pluggat/skrivit massa anteckningar och gjort flera gratis teoriprov på nätet. Men hur bra dom är vet man ju aldrig, klarade allihop så det säger kanske endel...;P Eller så är jag bara grym! Haha, eller inte...
Tog en paus alldeles nyss och åkte till ICA med Daniel, Andreas och Amanda för att köpa lördagsgodis ;) Måste ju ha något gott till pluggandet jag snart ska återgå till...;P Fasen, jag skäms nästan lite när jag tänker på att jag är 21 år och inte har skaffat körkort än.. Brukar plugga/övningsköra rätt intensivt varje gång det blir sommar men efter ett tag struntar jag i det mer och mer och så blir det liksom inget av det tillslut.. Mest för att jag inte känt något direkt behov av att skaffa körkort, bor man i Säffle är det liksom cykelavstånd till allt..:P Och om jag är för lat har jag alltid haft någon som kört mej..;P Och ska man till någon annan stad så gillar jag faktiskt att åka tåg eller buss med den allra bästa musiken i iPoden så att man bara kan drömma sig bort... Men nu börjar jag faktiskt känna att det verkligen är dags så denna gången är det på allvar! Funderar på att boka teoriprov snart så att jag inte kan komma undan utan måste plugga..:P Får se! Har iallafall, som sagt, varit riktigt duktig idag tycker jag, fortsätter jag såhär kommer jag nog klara teorin snart:)
Har varit passande väder idag också; regn, åska och blixtrar! Mysigt!:)
Men nu blir det sängen med teoriboken och en godispåse!

       PUSS     //

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag menade DIG! Men bloggen är jättefin också, det sa jag ju på ICA hihi ;) Ät gött!

2008-07-05 @ 21:46:58
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Ingalill

Hörreduu jag är 38 och har INTE skaffat körkort än! Det är lungt, men ta det nu och gör inte som mig. Kram Ingalill

2008-07-09 @ 14:53:56
URL: http://lillaandreasson.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0