I don't need a man

Jag kommer sakna dig

Men vet ni? Jag känner mig faktiskt riktigt glad just nu, fri. Har insett att detta nog faktiskt var det bästa och jag behöver nog det här, var lääängesen jag kunde se mig som 100% singel utan att ha någon som helst som jag behöver känna något samvete inför. Och det var ju vad denna sommaren egentligen skulle bli, min och Mikaelas singelsommar. Den blev något förskjuten (;P) men det är ju minst en månad sommar kvar;) Och det kommer bli grymt, jag och Mikaela vet ju redan att vi kan klara av vad som helst (you know what I mean;P), tillsammans är vi oslagbara!;P Haha.. I stort sett alla mina kompisar är singlar för tillfället kom jag på, härligt ;P Det är ju verkligen ett helt annat liv än det man lever när man är tillsammans med någon, och det har självklart, som allt annat, både fördelar och nackdelar, men just nu överväger fördelarna faktiskt, att bara ha mig själv att tänka på är vad jag vill och behöver!
Nu är det singellivet som gäller fullt ut kan jag lova er, och ja.. det startade väl redan igår...;P
Blev jobb på dagen, har jobbat/jobbar mån-fre denna veckan. På kvällen blev det förfest med Karin, Fia, Ida, Jossan, Bea och Marielle hemma hos Anna :) Sedan blev det after beach på Harrys! Och trots att det var Säffle och trots att massa äckel-gubbar och ett antal tönt-killar raggade så var det kul! Blev ju räddad sen;P Haha!
Det var väl mindre kul att gå upp och jobba idag, men det har gått bra iallafall!
Ikväll skulle det egentligen bli grillfest i Anders (våran ljud//film-kille) stuga med alla i styrelsen och alla instruktörer, men eftersom så många jobbade/var bortresta osv så blev det inget, får bli en annan gång. Så nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll. Blir nog att plugga körkort och träna på mitt solo som jag ska ha ifall jag åker till Sthlm på audition.
Men först ska jag titta på några avsnitt av Eva & Adam-serien på youtube, haha, det är ju så bra;) Gud vad mkt lättare kärleken var i den åldern!


jag igår innan vi drog till Anna (lortig spegel, jag vet...)


snart färdig, jag i mitt rum


kvällens outfit


paaarty



I don't need a man to make it happen, I get off being free
I don't need a man to make me feel good, I get off doing my thing
So let me break it down, I can get off when you ain't around
I'll make it through 'cause I know I'm fine without you


;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hell yeeah ;D haha.

2008-07-17 @ 22:15:34
URL: http://whywalkwhenyoucandance.blogspot.com/
Postat av: Madde

eller huuur haha ;D

2008-07-17 @ 23:07:06
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Stefan/Torp/Trollet/Whatever...

den översta bilden är så fin =))

2008-07-21 @ 02:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0