Grebbestad!


Therese och jag i grebbestad förra sommaren

Dagen har ägnats åt jobb 9-16, dansträning 17-19 och sedan packning/provning av kläder resten av kvällen. Drar nämligen till Grebbestad imorgon! Ska bli så SKÖNT! Åker med familjen och är hemma på torsdag, ev. fredag igen. Ska ju bli fint väder nu så det kommer bli såå härligt!;P Äntligen kanske man kan få tillbaka lite solbränna! Är likblek just nu...=S Usch jag som hade solat som en galning och blivit jättebrun i början av sommaren..=S Efter det har det typ inte varit en enda solvänlig dag någon av de dagar jag varit ledig så färgen försvann snabbt! Riskerat cancer o rynkor i onödan...;P Men nu ska jag fan få tillbaka lite färg!


Grebbestad <3


Här kommer jag bada imorgon!

Jobbar på förmiddagen imorgon innan vi åker så har väl tänkt att sova snart, ska upp tiiidigt imorgon för att innan jobbet hinna fixa allt jag behöver fixa innan vi åker.

Ha en bra vecka allihopa!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Stefan/Trollet/Torp/Whatever...

hoppas du får det bäst =)

2008-07-22 @ 00:51:20
URL: http://bergatrollet.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Åh, vad mysigt!! =) Havet! <3 Har jättemånga vänner som håller till i Grebbestad (det måste va nåt magiskt med stället, haha), men själv har jag aldrig varit där.. Hoppas du får massa sol gumman! P&K

2008-07-22 @ 12:03:20
Postat av: Linnéa

...lite för snabb med "Skicka kommentar"-knappen igen, ja...

2008-07-22 @ 12:04:51
URL: http://l1nneans.blogg.se/
Postat av: malin

jag vet inte själv :) hah. allt bra med dig annars?

2008-07-22 @ 21:54:09
URL: http://maalan.blogg.se/
Postat av: Celina

svar; ja men då kommer du ju inte ha några problem alls att komma in! Och jag tror definitivt att du kommer in nästa år i så fall! =)

Vad dansar du för hobbyklasser i Åmål..?

Själv har jag bara tagit hobbyklasser på både marikas och danscenter, så nu är jag också väldigt sugen på att gå en linje.. sökte in till kühlers för någon vecka sen, men jag kunde tyvärr inte vara med på hela auditionen så dom vill se mig igen innan dom kan ta sitt beslut.. så det är bara att hålla tummarna när provlektionerna för mig sätter igång.. ;)

Hoppas att du har en trevlig kväll annars!

2008-07-23 @ 21:27:10
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: I D A

Åh vad härligt att vara i Grebbestad nu! Hoppas ni får det bra! Hur går det med dansen för dig?

2008-07-24 @ 10:33:08
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0